בסכנין מעריכים: אבו יונס יודיע לבנין על פרידה עד סוף השבוע

טל בנין
טל בנין | מאור אלקסלסי

לאחר שבועות של אי וודאות, ראשי המועדון נוטים לסיים את ההתקשרות עם המאמן. בלבול, מימר או בן זקן מועמדים. האוהדים לראדי: "המתן עם החתימה בקבוצה אחרת"

(גודל טקסט)

לאחר שבועות של אי וודאות נראה כי עד סוף השבוע תתקבל החלטה סופית לגבי זהות המאמן בבני סכנין. בהנהלת הקבוצה מבינים כי אין מה להמתין עם ההחלטה ועד סוף השבוע, וייתכן שכבר היום תיערך שיחה בין יו"ר הקבוצה מוחמד אבו יונס למאמן טל בנין בסופו של דבר צפוי אבו יונס להודיע לבנין על פרידה.

בקבוצה ציינו שישנם לא מעט חילוקי דעות בנושא ויש אף כאלה בהנהלה שמצדדים בבנין, אך ההסכמה היא שהקבוצה חייבת לעבור שינוי משמעותי בקיץ ובכל מקרה הרוב נוטה לפרידה. מי שמועמדים להחליף את בנין הם מאמן הנבחרת הצעירה מרקו בלבול, מאמן מכבי פתח תקווה בעונה האחרונה שרון מימר וגם מאמן בית"ר ירושלים אשתקד בני בן זקן. "אנחנו חייבים להתחיל בהכנות וזה אומר הכנת מחנה אימונים ולבטח להודיע לשחקנים מי מהם ימשיך איתנו ומי ישוחרר" אמר הבוקר גורם במועדון.

בינתיים במועדון מעוניינים לראות את הקשר מהראן ראדי ללא כל קשר להחלטה לגבי זהות המאמן. ראדי היה מבוקש בסכנין גם במהלך העונה האחרונה אך לא שוחרר מהפועל ב"ש וכעת, כשהפך לשחקן חופשי מקווים בסכנין לצרפו. הקשר קיבל לאחרונה מספר פניות מאוהדי הקבוצה שביקשו ממנו להמתין עם חתימה בקבוצה אחרת עד אשר יהיה בסכנין מאמן חדש שלבטח ירצה את השחקן. כפי שפרסמנו, גם החלוץ מוחמד גאדיר קיבל פנייה לחזור לקבוצה בעונה הבאה.


מהראן ראדי. יחזור לסכנין? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי