עידן שמש סיים את דרכו בסכנין, מסתמן: טל בנין לא ימשיך

עידן שמש, טל בנין
עידן שמש, טל בנין | דני מרון

הקבוצה מהמגזר החליטה לא לממש את האופציה על החלוץ שמבוקש ברעננה ובחדרה. ניסן יחזקאל עלה כמועמד להחליף את המאמן הנוכחי. מחמאות לקנדיל בנבחרת ישראל

(גודל טקסט)

 בימים הקרובים צפוי יו"ר בני סכנין, מחמוד אבו יונס, להודיע למאמן טל בנין על סיום דרכו במועדון. ההערכה היא כי למרות שלמאמן יש חוזה לעונה נוספת במועדון יעדיפו לא להמשיך עמו אלא להביא מאמן אחר במקומו. "לצערנו זה לא מסתדר עם בנין וזה בעיקר בגלל הבעיות שהיו לו מול השחקנים בחדר ההלבשה", אמרו במועדון.

במקביל, בסכנין בוחנים חלופות כאשר האופציה הראשונה היא מאמן הנבחרת האולימפית מרקו בלבול. האחרון חתום על חוזה עד לחודש אוקטובר ולאחרונה אף דווח כי ראשי הנבחרת יבקשו להאריך את חוזהו של המאמן בעונה נוספת. בסכנין כבר שוחחו עם בלבול בנושא ומחכים להחלטתו ובמידה ויסכים להגיע לקבוצה ינסו ראשי סכנין להגיע להסדר מול נציגי ההתאחדות לכדורגל לשחרר את בלבול מחוזהו.

בין המועמדים נמצאים גם בני בן זקן ושרון מימר כאשר אתמול העלו גורמים במועדון גם את שמו של המאמן ניסן יחזקאל. האחרון אימן בעונה האחרונה בהפועל מרמורק ולמרות שנשאר עמה עונה נוספת, הודיע על עזיבתו בסיום העונה. "ניסן מאמן ראוי ויכול לעזור לנו", אמרו הבוקר בסכנין.

עידן שמש. רעננה וחדרה מעוניינות (ערן לוף)
עידן שמש. רעננה וחדרה מעוניינות (ערן לוף)

במקביל להחלטה לגבי המאמן הודיעו אתמול ראשי הקבוצה לחלוץ עידן שמש שסכנין אינה מעוניינת לממש את האופציה עליו והוא הופך למעשה לשחקן חופשי. שמש היה בין השחקנים הבולטים במועדון כאשר זאת סיימה בפלייאוף העליון ואף נחשב אהוד על אוהדי הקבוצה. החלוץ מבוקש בהפועל רעננה והפועל חדרה שכבר פנו לנציגיו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי