במכבי חיפה אופטימיים: קראמר מזכיר לנו את ראדה פריצה

מיכיל קראמר
מיכיל קראמר | האתר הרשמי

במועדון הירוק מרוצים מהרכש החדש, אך נזהרים: "גם בקיץ שעבר היו לנו תקוות". הקשר ההונגרי יוזף וינדקר הוצע לקבוצה. בחיפה ימתינו עם הבאת מגן שמאלי חדש

(גודל טקסט)

אופטימיות רבה במכבי חיפה לאחר ההודעה הרשמית על הסיכום עם החלוץ מיכיל קראמר. האחרון שכבר ביקר בישראל צפוי להרוויח סכום של כ-320 אלף יורו לשנתיים ואף יזכה למענקים בהתאם להישגי הקבוצה כמו זכייה באליפות או בגביע המדינה.

קראמר צפוי להגיע בתחילת השבוע הבא לישראל ולעבור בדיקות רפואיות שאם יימצאו תקינות, יחתום רשמית בקבוצה. בחיפה אמרו הבוקר על החלוץ: "מדובר בחלוץ חסון שלא נראה בליגה הישראלית בשנים האחרונות. הוא מזכיר את ראדה פריצה ואם זה יוכח גם על כר הדשא, עשינו עסקה גדולה. מצד שני, גם בקיץ שעבר היו לנו תקוות עם קלאוס והן הלכו לפח".

במקביל, בקבוצה מקווים כי ההחתמה של קראמר תגרום לקלאוס ולנציגיו לזרז ולמצוא קבוצה חדשה עבור החלוץ היווני שמבין כי לא יזכה כלל להזדמנות נוספת מצד הירוקים. כזכור, עם עזיבתו את ישראל פרסם היווני פוסט בו ציין כי יעבוד קשה בקיץ הקרוב בכדי לעזור למכבי חיפה בעונה הבאה. "קלאוס קיבל את כל הסימנים והאיתותים שהוא אינו בתוכניות ומצדו מבין כי אם יישב ביציע עוד עונה כמו שהיה בעונה האחרונה, הקריירה שלו תדעך. אנחנו מאמינים כי ימצא לו קבוצה חדשה בקרוב", אמרו בחיפה.

קלאוס. בחיפה מקווים כי ימצא בקרוב קבוצה חדשה (דני מרון)
קלאוס. בחיפה מקווים כי ימצא בקרוב קבוצה חדשה (דני מרון)

לאחר החתמתו של קראמר המנהל הטכני מו אלאך מקווה להחתים קשר אחורי משמעותי שיחליף במועדון את הקשר הבולגרי גאורגי קוסטדינוב. בחיפה ציינו כי יש מספר מועמדים לתפקיד הן מארגנטינה והן מאירופה והחלו כבר שיחות עם חלק מהשחקנים. אחד הקשרים שהוצע לקבוצה הוא ההונגרי של אויפשט יוזף וינדקר. השחקן בן ה-25, שסיים חוזה, היה מבוקש על ידי הירוקים וגם על ידי בית"ר ירושלים בקיץ שעבר. בחיפה אישרו את מועמדותו של השחקן, אבל ציינו כי הצוות המקצועי בחר ללכת בשלב זה על מועמדים אחרים.

עוד סיפרו בחיפה כי בשלב זה אין כוונה להביא מגן שמאלי – ישראלי או זר – ונראה כי בפתיחת האימונים יילחמו סאן מנחם ורמי גרשון על התפקיד. כפי שפורסם בספורט1 בעבר, בחיפה רצו להביא את המגן אופיר דוידזאדה, אבל העובדה שהאחרון זומן לפתיחת האימונים של גנט ולא יושאל בחינם לקבוצה גרמה לירוקים לרדת ממנו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי