"לא תהיה ברירה, בית"ר ירושלים הולכת לתקופה של צמצומים"

אלי טביב עם אלי אוחנה
אלי טביב עם אלי אוחנה | דני מרון

במועדון עדיין מחכים למוצא פיו של הבעלים אלי טביב השוהה במיאמי, שלושה אנשי צוות קיבלו זימון לשימוע לפני פיטורים, גיל לבנדה סיים את תפקידו. חנן אזולאי מונה למנהל מחלקת הנוער

(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים ממשיכים לחכות למוצא פיו של הבעלים אלי טביב, שמשהה את הודעתו בכל הנוגע לתקציבים אותם הוא מתכוון להעביר לתפעול השוטף של המועדון כל עוד לא הגיע רוכש חדש שיקח את הבעלות מידיו. כזכור, הבטיח טביב, ששוהה כעת במיאמי, שלא להפקיר את עתידה של בית"ר ולדאוג לצד הכלכלי, עד שיגיע רוכש חדש שישקיע כסף, אולם בפועל לא הועברו כספים ולכן הפעולות בנוגע לשחרור שחקנים והחתמות של שחקנים חדשים, מתנהלות די בעצלתיים.

 

המאמן גיא לוזון שמחפש לעצמו עוזר מאמן ומאמן שוערים, כבר בוחן שחקנים בשוק הישראלי, אולם אף שחקן לא קיבל פנייה רשמית, כל עוד לא יבין נציג הבעלים אלי אוחנה מהו התקציב שיעמוד לרשותם לקראת העונה החדשה. "לא תהיה ברירה ובית"ר הולכת כעת לתקופה של צמצומים", אמר גורם במועדון. "זה לא שעד עכשיו המועדון הזה התנהל בפזרנות, כך שההבדל לא יהיה גדול מהעונה שעברה, אבל ברור שכל עוד טביב לא יודיע על גובה הסכום שהוא מסכים להעביר, יהיה קשה להתנהל כרגיל".

 

חוסר הוודאות לגבי גובה התקציב, מעכב בשלב זה את קבלת ההחלטות הסופיות לגבי סגל השחקנים. בשלב זה וכפי שכבר פורסם, קיבלו כל השחקנים שחתומים בקבוצה, הוראה חד משמעית להגיע לפתיחת האימונים ב-12 ביוני. בנוגע לזרים, למעט קלאודמיר שהאופציה עליו תפוג ב-15 ביוני, חתומים כולם ואמורים להגיע לתחילת האימונים, אם כי בבית"ר מחפשים קבוצה שתקלוט את הברזילאי ז'אורז'יניו שהביע נכונות לעזוב והפועל תל אביב מעוניינת בשירותיו. 

 

בשוק הישראלי הוזכרו שמותיהם של אלי אלבז, קובי מויאל וגם פדרו גלבאן שעשוי להצטרף בעיקר בשל היכרותו עם המאמן לוזון שאימן אותו בבני יהודה. בית"ר תקווה לרשום את גלבאן כישראלי. 



  חנן אזולאי. חוזר למחלקת הנוער של המועדון (האתר הרשמי של בית"ר ירושלים)

 

הצמצומים הכלכליים הגיעו גם לשדרה הניהולית והמקצועית של הקבוצה, כאשר שלושה בעלי תפקידים, מנהל הקבוצה אלי מנצור, היועץ המנטלי יגאל הלל וכן איש המערכת חנן קהלו, קיבלו זימון לשימוע לפני פיטורים. השימוע יערך בשבוע הבא, בפני אלי אוחנה והחשב חיים נבון, כאשר לפחות בכל הנוגע לקהלו והלל, ההחלטה מעט מפתיעה, שכן ידוע ששניהם מקורבים מאוד לבעלים טביב, שהוא זה שכמובן החליט על סיום דרכם במועדון.

 

לעומת הקיצוצים בקבוצה הבוגרת, הודיע היום המועדון על מינויו של שחקן העבר חנן אזולאי למנהל המקצועי של מחלקת הנוער. במקביל הודיעו בבית"ר על סיום תפקידו של גילי לבנדה שיעזוב. לאחר המינוי אמר חנן אזולאי לאתר הרשמי: "בית"ר ירושלים זה בית עבורי. תמיד כשנקראתי לסמל התייצבתי בשמחה ובגאווה. ההכשרה שלי היא לגדל ולפתח שחקנים בתוך מחלקת הנוער לרבות הבוגרת, ואשמח להמשיך את הדרך בה עברתי בעבר במועדון. אני רוצה להודות לאלי אוחנה על האמון במינוי שלי לתפקיד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי