איביץ': מכבי תל אביב זה מועדון גדול שצריך להילחם על כל התארים

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | מכבי תל אביב

במס"ת באצטדיון נתניה, הוצג המאמן החדש של הקבוצה על ידי המנכ"ל בן מנספורד ונציג הבעלים אנגלידיס שאמר: "הוא השאיר עלינו רושם טוב מאוד והוחתם באישור מיץ' גולדהאר". הסרבי: "מקווה שראיקו יישאר"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הציגה היום (חמישי) את מאמנה החדש ולדימיר איביץ'. מנכ"ל המועדון, בן מנספורד, הגיע למסיבת העיתונאים יחד עם המאמן החדש ועם נציג הבעלים ג'ק אנגלידיס להציג את הסרבי. בנוסף, מנספורד שפך אור על מספר עניינים, ביניהם הבעיות של מכבי תל אביב בנושא הפייר פליי הפיננסי.

 

המנכ"ל פתח את מסיבת העיתונאים בהצגת תהליך הבחירה של המאמן החדש: "איביץ' חתם לשנתיים עם אופציה לשנה שלישית. היו לנו מספר רב של מועמדים איתם נפגשנו, צמצמנו את הרשימה לשלושה ומתוכם איביץ' נבחר בהסכמת מיץ' גולדהאר. המאמן החדש מציג מנטליות של עבודה קשה. אנחנו מאמינים שהוא יביא הרבה הצלחה למכבי. התוכנית שלנו עם המאמן החדש היא להצליח בזירה המקומית והאירופאית".


מנספורד נשאל אם אריאל הרוש יהיה במכבי תל אביב בעונה הבאה וענה בלקוניות: "אתם יכולים לבדוק את האתר שלנו ולהתעדכן דרך שם. ברור שהוא שחקן שיכול לשחק בקבוצה אבל אני לא יכול לענות על זה כרגע".


היתרון של איביץ' על פני המועמדים האחרים: "כשהוא יצא מהפגישה איתי ועם ג'ק אמרתי לג'ק: 'תראה כמה ביטחון יש למישהו שהיה מאמן בוגרים רק עונה אחת'. אני נהנה מאוד מהשיחות שלי איתו בימים האחרונים. בשבילי חשוב לראות מאמן עם תשוקה על הקווים שיכול לקחת את המועדון הזה קדימה. שיחקנו באירופה בכל השנים האחרונות והמשחקים הראשונים תמיד מגיעים מהר. כולם בתקשורת מדברים על השחקנים החדשים שנחתים, אבל אסור לשכוח שחוזרים אלינו הרבה מושאלים טובים".


המאמן החדש דיבר לראשונה: "אני עוזב את יוון אחרי הרבה שנים. בשנה שעברה הייתי ללא עבודה ועקבתי אחרי הרבה ליגות. כשהתחלתי לדבר עם אנשי מכבי וקיבלתי מהם מידע שהם מעוניינים בי ראיתי שזה צעד טוב בשבילי לעתיד. אני מכיר את המועדון הזה הרבה שנים, אני יודע שזה המועדון הגדול בישראל עם הרבה אליפויות ואוהדים. בחודשיים האחרונים, כשהתחילו השיחות עם המועדון, צפיתי בהרבה משחקים וקיבלתי את כל המידע על השחקנים. עכשיו אנחנו צריכים להחליט הרבה החלטות חשובות לגבי העונה הבאה".


מנספורד ואנגלידיס עם המאמן החדש איביץ' (דני מרון)
מנספורד ואנגלידיס עם המאמן החדש איביץ' (דני מרון)

 

המאמן החדש נשאל לגבי הצוות שיעבוד לצידו: "בימים הקרובים נודיע לכם מי יהיה הצוות שיעבוד איתי. אם אני וג'ורדי קרויף נמצא זמן לדבר זה יהיה מדהים מכיוון שאת המידע הכי טוב על מועדון אתה יכול לקבל ממישהו שעבד בו בעבר".


איביץ' נשאל אם הוא יכול להגיד שהקבוצה רצה לאליפות: "אנחנו צריכים להילחם על כל התארים והמטרות. ממה שראיתי בחודשיים האחרונים אני מאמין שלקבוצה יש שחקנים טובים עם יכולת גבוהה". 


העובדה שהוא סרבי וזה אולי ישכנע את ראיקוביץ' להישאר: "בכנות, עדיין לא דיברתי איתו. הוא שחקן של מכבי תל אביב שנמצא עכשיו עם הנבחרת בגביע העולמי ומקווה שהוא ישמח את כל העם הסרבי. אני מאוד מקווה שהוא יישאר במועדון".


איביץ' במסיבת העיתונאים (דני מרון)
איביץ' במסיבת העיתונאים (דני מרון)


הציפיות של האוהדים ממנו: "כשאתה במכבי הציפיות גבוהות והמטרות גדולות. אני אראה את השחקנים שיש לי ואז אחליט איך אני רוצה לשחק. אנחנו רוצים לשחק כדורגל התקפי ועם תשוקה כמו שמתאים בעולם כיום. אני יודע שלמכבי יש אקדמית נוער טובה עם קבוצת נוער שלוקחת אליפיות ונשלב שחקנים משם בקבוצה הבוגרת, לאלה שיגיע להם. יהיה איזון בין שחקנים ותיקים לצעירים".


היריבות עם הפועל באר שבע
: "דיברתי עם בן וג'ק על העובדה שכרגע באר שבע שולטת בליגה. נביא שחקנים חדשים וטובים ובנוסף נשאיר במועדון את אלה שמתאימים כדי לחזור לשלוט בליגה. הדבר הראשון שאני צריך לעשות כרגע זה להכין את הקדם עונה. אנחנו צריכים לעבוד חזק כקבוצה כדי להגיע מוכנים לעונה החדשה. אם נעבוד נכון נגשים את המטרות שלנו".


אנגלידיס דיבר על ההיכרות המוקדמת שלו עם המאמן החדש ועל בעיות הפייר פליי של הקבוצה: "נכון שהכרתי אותו לפני אבל לא זו הסיבה שבחרנו בו. הוא השאיר רושם מעולה על מיץ' וזו הסיבה שבחרנו בו. הוא הראה לנו שהוא רוצה לעבוד קשה ולקחת את המועדון קדימה.. לגבי בעיות הפייר פליי, אנחנו כרגע בדיונים עם אופ"א על הסכום שאנחנו צריכים להחזיר מכיוון שהוצאנו יותר ממה שהכנסנו".



הכי ררחוק מג'ורדי קרויף. איביץ' (מכבי תל אביב, האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי