פורסמו היריבות של הפועל באר שבע, ג'ון אוגו עלול להיעדר

מאור מליקסון, דן איינבינדר, בן שהר
מאור מליקסון, דן איינבינדר, בן שהר | דני מרון

אלופת ישראל תפגוש את קורונה קיילצה, לך פוזנן ופוגון שצ'צין מהליגה הבכירה בפולין במסגרת מחנה האימונים לקראת למוקדמות ליגת האלופות והעונה הקרובה. הקשר יחמיץ את רוב ההכנה אם ניגריה תתקדם בטורניר

(גודל טקסט)
הפועל באר שבעה הודיעה הערב (חמישי) שהיא תפגוש את קורונה קיילצה, לך פוזנן ופוגון שצ'צין מהליגה הבכירה בפולין במסגרת מחנה האימונים שייערך בסוף חודש יוני, ימים ספורים לפני המשחק במסגרת הסיבוב הראשון של מוקדמות ליגת האלופות (10/11.07).


ב-27.06 ברק בכר וחניכיו ישחקו מול קורונה קיילצה. שלושה ימים לאחר מכן האלופה תתמודד מול פוגון שצ'צי, וב-03.07 היא תשחק את משחקה האחרון מול לך פוזנן החזקה שסיימה במקום השלישי בליגה הפולנית והביסה אותה 0:3 במחנה האימונים אשתקד. כל המשחקים ייצאו לדרך בשעה 18:00.


ג'ון אוגו, ששרד את הניפוי הלפני אחרון של נבחרת ניגריה לקראת המונדיאל ברוסיה, עלול להחמיץ את פתיחת המחנה בפולין ואולי אף את רובו, במידה והסופר איגלס יעפילו לשלבים המתקדמים באירוע הספורט הגדול והחשוב ביותר בתבל. 


 

מיד עם תום העונה וחגיגות האליפות בבירת הנגב, הצטרף אוגו למחנה האימונים של נבחרתו, ומעתה ועד תחילת חודש יולי לכל המוקדם מובטח לו פול טיים ג'וב. בלי מנוחה, ולאחר עונה קשה שבמהלכה התגבר על פגיעה בברך, לא ברור מתי יינתן לו פסק זמן למנוחה והתאוששות. ראשי האלופה יידרשו לאלתר פתרון יצירתי שיאפשר לאוגו לטעון מצברים לקראת מוקדמות ליגת האלופות, ובשלב זה כאמור לא ברור איך מחנה האימונים בפולין משתלב בפתרון המתבקש.

אוגו ונבחרתו הוגרלו לבית אחד עם ארגנטינה, קרואטיה ואיסלנד. בראיון לספורט1 אמר הגרזן הניגרי ש"יהיה נחמד להיות עם ליאו מסי על אותו מגרש", והוסיף שהוא רואה את עצמו כנציג הפועל באר שבע במונדיאל.




המבחן האחרון לפני מוקדמות ליגת האלופות – לך פוזנן (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי