מחזיק תיק המתקנים בנתיבות: נשמח אם אברמוביץ' יסייע

ביטחון
ביטחון | צילום: פרטי

ציון אפנג'ר מאוכזב מיו"ר ההתאחדות אחרי נפילת גראד במתחם האימונים של הקבוצה: "נפל טיל על מגרש כדורגל וההתעלמות נמשכת" ומקווה לעזרה מהעולה החדש לישראל

(גודל טקסט)

נפילת הטיל במתחם האימונים של מכבי עירוני נתיבות הרעידה את "עיר הבאבות". מכתש פוטוגני נפער בצדי המגרש, הגדר קרסה וכמה מושבים נעקרו ממקומם. ציון אפנג'ר, מחזיק תיק המתקנים בעירייה, אומד את הנזק בכמה עשרות אלפי שקלים. כסף קטן לעומת מה שעלול היה לקרות אם הגראד, חלילה, היה מתפוצץ בזמן משחק. "אני חושב שקרה לנו נס גדול. אלוהים שומר עלינו, צריך לברך הגומל", אומר אפנג'ר.

 

עברו כבר שלושה ימים מאז הנפילה, ונכון לרגע כתיבת שורות אלה טרם התקבלו בסלולרי של ציון שיחות מפתיעות. התחושה שחברי הקבינט בממשלת הכדורגל מתעלמים מן המתרחש במגרש המשחקים המופצץ שלו מעיקה על שר הספורט מנתיבות. "ציפיתי לשיחות טלפון מהאנשים החשובים בהתאחדות לכדורגל", הוא אומר.

"קיוויתי שמישהו יתעניין אם אנחנו צריכים משהו, אם אפשר לעזור. יום עבר ועוד יום חלף, וההתעלמות נמשכת. למי ששכח, אפנג'ר מזכיר: "דחילק, נפל טיל על מגרש כדורגל! בבת אחת חזרנו לימים של מבצע צוק איתן. המצב הביטחוני בדרום הוא מסובך, האנשים בנתיבות וביישובים הקרובים לעזה זקוקים לסיוע מוראלי. גם מילה טובה הייתה מתקבלת בברכה", אמר אפנג'ר, ומשגר רמז עבה ללשכתו של יו"ר ההתאחדות. "במשך יותר מעשר שנים הייתי חבר הנהלת ההתאחדות לכדורגל, כשעופר עיני נבחר לנהל את העסק הייתי בין הראשונים לברך אותו. הוא מכיר אותי, אין מצב שהוא שכח מי זה ציון אפנג'ר. יכול להיות שעוד נשמע ממנו בקרוב".
 

אפנג'ר הוא הרוח החיה של מכבי נתיבות, ובסיום פעילותו המוניציפלית משמש כמנהל הקבוצה. אחיו הוא המאמן הראשי, ונהנה בינתיים משקט תעשייתי. בימיה הטובים טיפסה נתיבות לליגה א', ובתפר שבין העונות העמידה את המגרש לרשות הפועל באר שבע לצורך אימונים. "אסי רחמים, אליניב ברדה ואביתר אילוז מכירים כל פינה במגרש, אני מזמין אותם יחד עם אלונה להגיע אלינו כשנסיים את השיפוצים. נשמח מאוד אם הם יקיימו פה משחק ראווה נגד נבחרת  הכוכבים של נתיבות". 



הנזק נאמד בכמה עשרות אלפי שקלים (אלבום פרטי)

 

בינתיים השמאי בחן את הנזקים, קבלנים מקומיים הבטיחו לעזור. בעוד פחות משבועיים אמור להיפתח על המגרש שחטף את הטיל טורניר קט-רגל יוקרתי, וכל המבטים נשואים לעבר ציון בתחינה לזרז את העניינים. "אני מאמין שנצליח 'לגרד' את הכסף כדי לסיים את השיפוצים עוד לפני החופש הגדול".
 

במחשבה שנייה, אפנג'ר כבר חושב על היום שאחרי כיסוי המכתש, והשלמת עבודות העפר בזירת האירוע, ונדמה לו שיש מישהו שיוכל להתגייס לעזרת  כדורגלני נתיבות. "שמעתי שרומן אברמוביץ' הגיע לארץ ומחפש לתמוך בקבוצה. משחקים אצלנו במועדון ילדים ונערים מכל המגזרים, הרבה עולים חדשים מרוסיה רשומים בחוג לכדורגל. רומן אברמוביץ' הוא אישיות עם לב יהודי חם. לפני כמה שנים כתבנו לו מכתב לאנגליה, ולמרות שעד היום לא קיבלנו תשובה, זו יכולה להיות סגירת מעגל. הלוואי שהוא יבחר להשקיע בנו". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי