עכשיו זה רשמי: מיכיל קראמר חתם במכבי חיפה

מיכיל קראמר
מיכיל קראמר | אתר רשמי

החלוץ ההולנדי השלים את צירופו והפך לרכש הראשון הקיץ, ירוויח 300 אלף יורו לעונה בחוזה לשנתיים. בקבוצה לא התאכזבו מאי זימונו של רוקאביצה למרות הפסד המענק: "טוב לנו שינוח"

(גודל טקסט)

החלוץ ההולנדי מיכיל קראמר נחת הלילה בישראל, עבר בהצלחה את הבדיקות הפואיות וחתם רשמית במכבי חיפה. החלוץ הפך למעשה לרכש הראשון של המנהל הטכני מו אלאך והמאמן פרד רוטן לעונה הבאה, אחרי שחתם לשנתיים עם שכר של למעלה מ-300 אלף יורו לעונה.

"הוא מזכיר לנו את ראדה פריצה והלוואי התקופה שלו תהיה דומה", אמרו בשבוע שעבר במועדון הירוק. כעת ימשיך אלאך בחיפוש עוד שחקנים כאשר המטרה להחתים כבר בקרוב קשר אחורי זר משמעותי. לאחרונה הוצעו לקבוצה מספר קשרים אחורים, אך טרם התקבלה ההחלטה והמטרה בכל זאת שהקשר יוחתם עד לפתיחת האימונים בסוף החודש.

בקבוצה מקווים להחתים את הקשר היהודי ניקו אולסק ממכבי נתניה, אך טרם הגיעו להסדר מול היהלומים. כזכור, מנהל הקבוצה החדש של נתניה, ברק בדש, אמר בראיון לספורט1 בסוף השבוע שאם אולסק יימכר, נתניה תקבל תמורתו שחקנים.


קראמר לובש לראשונה את המדים הירוקים (האתר הרשמי)

מי שיגיע לפתיחת האימונים ולא יהיה במונדיאל הוא החלוץ ניקיטה רוקאביצה. האחרון הודח מהסגל הסופי של נבחרת אוסטרליה שייסע לרוסיה. במכבי חיפה אומנם חשבו כי יקבלו מענק על כך ששחקן שלהם יהיה במונדיאל, אך זה כאמור לא יקרה. בחיפה הגיבו הבוקר: "רצינו בעיקר בשביל ניקיטה שייהנה מהחוויה, אבל טוב שינוח גם מקצועיות וגם מנטאלית מהעונה האחרונה ויגיע רענן לקראת העונה הבאה".


רוקאביצה. במכבי חיפה מעדיפים שינוח (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי