מאור בוזגלו על סף סיכום, קראמר: "הצטרפתי למועדון מפואר"

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | דני מרון

הצדדים התקרבו ומקווים לסיים את הסאגה בקרוב, גם זנטי צפוי להישאר במכבי חיפה. שביעות רצון מהאמביציה של ההולנדי. אלאך יטוס למונדיאל כדי לבחון שחקני רכש. בנוסף, המועדון עשוי לשתף פעולה עם נס ציונה

(גודל טקסט)

שביעות רצון במכבי חיפה לאחר החתמתו של הרכש הראשון בדמותו של החלוץ מיכיל קראמר. החלוץ ההולנדי עבר אתמול (ראשון) בדיקות רפואיות וחתם רשמית לשנתיים הקרובות. במועדון הירוק אהבו את העובדה שהשחקן היה נחוש להכניס סעיפי מענק אליפות והגעה לאירופה. "קראמר הבין שהגיע למועדון גדול שרוצה תארים", אמרו בחיפה.

בראיון ראשון שהעניק לאתר הרשמי של המועדון סיפר קראמר: "אני שמח מאוד, זה מועדון גדול עם היסטוריה מפוארת ואני שמח להצטרף. מקווה שננצח כמה שיותר משחקים ונתמודד כראוי בליגה, זו הסיבה שאני כאן. המתקנים חדשים ומשופצים וזה נהדר, הדשא ברמה גבוהה והכל נראה טוב".

עוד אמר קראמר: "שמעתי על מכבי חיפה בעבר, אבל לא באמת עקבתי אחר המפעלים בישראל והקבוצה. אני מכיר את רוטן ואלאך ואת החבר'ה ההולנדים, שמעתי דברים טובים ואני שמח להגיע. אני מרגיש נהדר לצאת מהולנד, זה משהו חדש ואני, אשתי והילדים מחכים לזה. זה ישפר את החיים שלנו לדעתי. מזג האוויר נהדר, החוף נהדר והאוכל נהדר, אין לי על מה להתלונן".

בנוסף, הירוקים רוצים להמשיך במסע ההחתמות והמועמד הבא לחתום הוא הקשר מאור בוזגלו. מכבי חיפה שלחה טיוטה של הפגישה האחרונה בין הצדדים ונראה כי הם מתקרבים לסיכום. לא מן הנמנע כי כבר בקרוב תצא הודעה רשמית על כך שבוזגלו ישחק במדי הירוקים בעונה הקרובה.

גם הקשר עמית זנטי צפוי לחתום על חוזה חדש בקבוצה, לאחר שאתמול נפגשו נציגיו עם הבעלים יעקב שחר, שנוטה לשפר את ההצעה לשחקן ולהשאירו בקבוצה בשנים הקרובות. "יש חשיבות רבה לדור העתיד שלנו וזנטי הוא דור העתיד שלנו. אנחנו מקווים שגם בוזגלו וגם זנטי יהוו שלד של הקבוצה בעונה הבאה", אמרו בחיפה.

בנוסף, המנהל הטכני מו אלאך ממשיך בחיפוש אחר קשר אחורי. לאלאך יש מספר מועמדים והרצון הוא להחתים קשר בכיר בשבועיים הקרובים. אגב, אלאך צפוי לטוס לרוסיה כדי לצפות במספר משחקים במונדיאל ולנסות ולמצוא מועמדים לחיזוק הקבוצה, אותם ינסה להחתים אחרי הטורניר.


זנטי. דור העתיד (ערן לוף)

בינתיים, בחיפה עובדים על שיתופי פעולה ובעונה הקרובה צפויים הירוקים לשתף פעולה עם העולה החדשה לליגה הלאומית סקציה נס ציונה. כידוע, שחר מיודד עם ראשי נס ציונה ואף נכח במשחק העלייה של הקבוצה ומעוניין לעזור לקבוצה בעונה הבאה. במועדון אישרו כי כבר נערכה פגישה בין נציגי חיפה ונס ציונה בה דובר על שיתוף פעולה כפי שעשו הירוקים בעונה האחרונה עם הפועל רמת גן והפועל נצרת עילית במסגרתו תשאיל חיפה שחקנים צעירים על פי רצונה של נס ציונה, ואילו העולה החדשה ללאומית תהיה מחויבת לתת לאותם שחקנים דקות משחק מתוך כוונה להכשירם לליגה הבכירה. ראוי לציין כי נערכו פגישות ראשוניות, אבל טרם נחתם הסכם רשמי בין הצדדים.

בתוך כך, בעקבות הנוכחות ההולנדית ההולכת וגדלה במועדון ובעקבות כך העניין שגוררת הקבוצה מצד ארץ השפלה, השיקה הבוקר מכבי חיפה גרסה בשפה ההולנדית לאתר הרשמי שלה, בנוסף לגרסאות בעברית, בערבית ובאנגלית שהיו קיימות עד כה. מנכ"ל המועדון, אסף בן דב אמר: "מדובר ברעיון שנועד בעיקר לקרב ולהנגיש את הכדורגל הישראלי בכלל ואת מכבי חיפה בפרט לקהל ההולנדי. חשוב לנו מאוד לתת לצוות ההולנדי ולשחקנים תחושה ביתית ולדבר בשפתם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי