בנין: הייתי מקצועי, הם התעסקו בסיפורי אלף לילה וחלאיילה

בנין
בנין | מאור אלקסלסי

המאמן שפוטר מבני סכנין התראיין ב-103FM ונשאל האם בקשה לשחרר את הקשר הובילה לסיום דרכו: "אין לי בעיה עם שמות, אלא עם דרך והתנהלות מקצועית. ביקשתי לבצע שינויים די קשים והם החליטו להחליף את המאמן"

(גודל טקסט)

מזה מספר שבועות שניתן להסיק שימיו של טל בנין בבני סכנין ספורים, ואכן פוטר אתמול (ראשון) המאמן לאחר חצי שנה בקבוצה, אותה הצליח לייצב ולהשאיר בליגת העל לאחר חצי עונה ראשונה קשה בתחתית. הערב התראיין בנין ב-103FM וסיפר לראשונה על הסיבות לסיום דרכו.

תחילה נשאל בנין על הליך הבוררות הפוטנציאלי מול המועדון: "אני רוצה שנפתור את הדברים בצורה מכבדת ושלא נגיע לנישה המשפטית. כרגע העניין המשפטי נמצא אצל עורך הדין שלי שמטפל בזה מול סכנין".

הסיבה לפיטוריו: "ביקשתי מסכנין לבצע כמה שינויים. סכנין מודעת לרצונות שלי ולאן הקבוצה צריכה להגיע. ביקשתי לעשות דברים שהם די קשים, כנראה, מבחינת ההנהלה – והחליטו להחליף את המאמן".


בנין. "ביקשתי לעשות דברים שהם די קשים" (ערן לוף)

מתי הוגשו בקשותיו: "הגעתי לסכנין בחוזה לעונה וחצי והיה ברור לכולם, ללא יוצא מן הכלל, שאני לא מגיע לזמן קצר ולכן התעקשתי על עונה וחצי. בתחילת הדרך רצינו להשיג תוצאות שהשגנו, פחות לשחק בונקר ולהציג משחק התקפי ולשפר את הרמה. לפני חודש התחלנו לדבר על העונה הבאה ואני אמרתי להם לאן הקבוצה צריכה לשאוף".


אם הוא ביקש לשחרר את חאלד חלאיילה
: "אין לי בעיה עם שמות, אלא עם דרך והתנהלות מקצועית שלא הולכים בה. אני הולך בדרך מקצועית ולא מתכוון לתרץ את זה. אצלי הכל נמדד בפרמטרים מקצועיים והם התעסקו בסיפורי 'אלף לילה וחלאיילה'".


טל בנין עם חלאיילה. "סיפורי אלף לילה וחלאיילה" (אתר רשמי)

הדיווחים על פיטוריו בשבועות האחרונים: "כשלושה שבועות לפני סיום העונה שמעתי שעליי להתחיל להכין את העונה הבאה ושבוע לאחר מכן שמעתי את אותם ראיונות בתקשורת".


יחסיו עם ראשי המועדון:
"יש לפעמים קושי לאנשים להתמודד. לי לא היה קושי. יש פה עניין מקצועי נטו – אני לא פוליטיקאי ואני מצטער שאני לא טוב בזה. הגעתי באמצע העונה והייתי צריך להתעסק עם כל כך הרבה דברים בו זמנית, בידיעה שדברים יקרו בתחילת העונה הבאה. לא הגעתי לשם".


אם הוא יודע להסתדר עם אנשים:
"יש פה דעה שהפכה לידיעה, תאמינו לי שכל מי שעבדתי איתו הסתדרתי איתו, יחסי האנוש שלי מצוינים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי