איביץ': ננסה להביא שחקנים חופשיים שיעשו את ההבדל

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | דני מרון

מאמן מכבי ת"א העניק ראיון נרחב בו טען: "מכיר את בעיית הפייר פליי הפיננסי, לא יכולים לשלם דמי העברה", כמו כן הוסיף "אם אמצא מישהו ששיחק ביוון, בשמחה". דיווח: לאובאץ שהיה מועמד להגיע יחתום בזאגרב

(גודל טקסט)

מאמן מכבי תל אביב, ולאדן איביץ', שבר שתיקה ארוכה עם ראיון נרחב ל"מטרוספורט" היווני. איביץ' דיבר לראשונה מאז עזב את פאוק בסיום עונת 2016/17 והתייחס בקצרה גם לקבוצתו החדשה. "ברגע שעזבתי, החלטתי לחפש קבוצה מחוץ ליוון. אחרי שנה, הגעתי למכבי ת"א. שני הצדדים רצו לשתף פעולה, דיברנו וסיכמנו. זו קבוצה גדולה והדרישות בהתאם. הייתה לי הצעה מיוון, אבל רציתי לעבוד בחו"ל".

איביץ' התייחס לג'ק אנגלידיס אותו הוא מכיר מפאוק: "הוא אדם ששיחק תפקיד חשוב בהגעה שלי למכבי, עוד כשהייתי מאמן קבוצת הנוער. הוא דיבר איתי על האנשים במכבי וגרם לי להתעניין. אני שמח שאנגלידיס נמצא בצוות וששוב נעבוד יחד".

הסרבי נשאל האם יביא שחקנים מפאוק וענה: "למכבי יש בעיה עם הפייר פליי הפיננסי וידעתי את זה מההתחלה. אנחנו לא יכולים לשלם דמי העברה ומנסים להביא שחקנים חופשיים שיעשו את ההבדל. בישראל אפשר לשלב חמישה זרים ושחקן נוסף על הספסל. יש לנו תוכניות, אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים וננסה למלא את כל העמדות".


"לא יכולים לשלם דמי העברה" (דני מרון)

על ההכנות אמר: "אנחנו מתחילים להתאמן בעוד שמונה ימים כשהמטרה היא הליגה האירופית וכמובן אליפות וגביע. מכבי תמיד רודפת אחרי תארים וזו הקבוצה הכי מצליחה בישראל, למרות שלא זכתה באליפות שלוש שנים וזה הרבה זמן. לא פוסל שיגיעו שחקנים מיוון. אני יודע באילו עמדות אני מחפש שחקנים ואילו תכונות אופי אני צריך. אם אמצע מישהו ששיחק ביוון, בשמחה. יש שחקנים טובים ביוון – מקומיים וזרים – זה שוק טוב".

אגב, בימים האחרונים פורסם ביוון שאיביץ' רוצה לצרף את המגן השמאלי הקרואטי של פאוק, מרין לאובאץ (29). אלא שהשחקן צפוי לחתום בדינמו זאגרב שתרכוש 80 אחוז מכרטיסו תמורת 400 אלף יורו. לאובאץ הוזכר במהלך העונה החולפת כמועמד להגיע גם למכבי חיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי