דודו גורש האריך את חוזהו בהפועל באר שבע בעונה נוספת

דודו גורש
דודו גורש | אודי ציטיאט

השוער הוותיק ימשיך לשנה רביעית ברציפות במועדון: "שמח ומתרגש להישאר במקום שמזמן הפך לבית שלי". ברדה צפוי להיפגש עם ברקת, גאדיר עשוי ללכת בעקבות ראדי

(גודל טקסט)
על רקע ההתעניינות של מכבי חיפה בגיא חיימוב, שוערה הבכיר של הפועל באר שבע, האריך היום השוער המחליף דודו גורש את חוזהו בעונה נוספת, הרביעית ברציפות, בשורות האלופה. "אני שמח ומתרגש לחתום לעונה נוספת במקום שמזמן הפך להיות כמו בית בשבילי", אמר השוער הוותיק במעמד החתימה. "אני מקווה להמשיך ולהוביל את הקבוצה קדימה גם בעונה הבאה".


גורש, 38, הצטרף להפועל ב"ש מהפועל עכו בקיץ 2015 והיה שותף לזכייה בשלוש האליפויות הרצופות של המועדון. בעונה הראשונה שימש כשוער הראשון, אך עם הגעתו של חיימוב נדחק לספסל. בעונה שעברה רשם רק 11 הופעות ליגה ובסך הכל רשם 104 הופעות רשמיות בכל המסגרות במדי הפועל באר שבע. 


ביום שלישי תפתח האלופה את הכנותיה לקראת העונה הבאה. חלק מלוח הזמנים יוקדש לשיחות אישיות, כאשר מספר שחקנים יוזמנו לפגישות עם המאמן ברק בכר. באותה הזדמנות הם יקבלו אישור לחפש קבוצה חדשה. שניים מן הזרים, איסאק קוואנקה ומיחאי קורהוט, מבינים מה מתרחש סביבם ונכון לעכשיו דורשים לכבד את חוזי העסקתם.


מוחמד גאדיר, שחתום לעוד עונה בבירת הנגב, מחוזר כבר תקופה ארוכה על-ידי בני סכנין, ולדברי מקורביו ממתין להתפתחויות בגזרתו של מהראן ראדי. חתימה אפשרית של ראדי בהפועל תל-אביב עשויה להוביל את גאדיר בעקבותיו. עמראן אל-קרינאווי הוא אחד המושאלים שהוזמנו לאימון ביום שלישי, ושוב ינסה לשכנע את הצוות המקצועי שיש לו מקום בסגל. בשתי העונות האחרונות שיחק הכישרון הצעיר כמושאל בבני לוד, עכו וסכנין, כאשר בעונה החולפת הוארך חוזהו בבאר שבע בארבע שנים וחצי. 


נשאר בבירת הנגב. דודו גורש (אודי ציטיאט)


פגישתו של אליניב ברדה עם נשיאת המועדון אלונה ברקת צפויה להתקיים בעוד כעשרה ימים, כששני הצדדים מעוניינים בהמשך ההתקשרות. ברדה פרש ממשחק פעיל, ובמועדון מחפשים לו תפקיד ההולם את כישוריו. כרגע, אליניב נוטה לסייע לצוות המקצועי כעוזרו של ברק בכר, והוא לא מתכוון  "לעמוד עם סטופר" עד שתנאי העסקתו יסוכמו בחוזה רשמי. המגמה היא לסגור עניינים בהקדם האפשרי כדי שברדה ייצא עם הקבוצה למחנה האימונים הטרום עונתי בפולין. במקביל, נמשכים מאמציו להתקבל כתלמיד לקורס האימון המתקדם פרו, ולנוכח הקשיים שהערימה עליו ההתאחדות לכדורגל, בכל הקשור לשילובו בקורס שהתקיים בארץ, נבחנת האפשרות שייצא לקורס היוקרתי באחת ממדינות אירופה. בקפריסין שפת הלימוד היא אנגלית, וייתכן  וייתכן שלימודים באי השכן יחלצו את הקפטן הפורש של הפועל ב"ש מסבך הביורוקרטיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי