מרסל הייסטר לא הגיע לאימון בית"ר ירושלים, אקפי ופלג חתמו

מרסל הייסטר
מרסל הייסטר | דני מרון

הגרמני הביע חוסר רצון להישאר ובמועדון לא יודעים מתי יחזור מזאגרב. בבירה הבהירו לשחקנים החתומים: ננקוט בצעדים משפטיים נגד מי שיחליט לא להגיע על דעת עצמו. שני המגנים חתמו לעונה אחת וערכו אימון בכורה

(גודל טקסט)

מרסל הייסטר ניתק קשר עם בית"ר ירושלים, לא ענה לטלפון וכפי שחששו במועדון, לא הגיע לאימון הפתיחה הערב (שלישי) בבית וגן. כזכור, הודיעה בית"ר כי בכוונתה לממש את האופציה על המגן הגרמני שמצדו הביע חוסר רצון מובהק להישאר בבירה. 

בבית"ר העבירו מסר חד משמעי לכל שחקני הסגל החתומים על חוזה והבהירו שכל אחד מהם מחויב להגיע לפתיחת האימונים, אחרת המועדון ינקוט בצעדים משפטיים. גורמים בבית"ר ניסו להסביר ואמרו שהייסטר הוא בחור לא צפוי, שעשוי לנחות היום בארץ ללא התראה ולהגיע ברגע האחרון לאימון, אבל זה לא קרה והמגן אף חשף באמצעות האינסטגרם שהוא נמצא בזאגרב, תמונה שנמחקה על ידו במהרה מהרשת החברתית. במהלך הפגרה הייסטר התבטא לא פעם בפני מקורביו על כך שהוא לא מעוניין להישאר, אולם הבעלים אלי טביב שלקח כמה צעדים אחורה החליט על מימוש האופציה בחוזהו גם כדי לשמור על אפשרות מכירה עתידית של המגן ובכך להכניס כסף לקופה המדוללת של המועדון.

בין אם הייסטר יישאר בקבוצה ובין אם לא, בבית"ר כבר מצאו לו מחליף והחתימו את המגן דין אקפי מבית"ר תל אביב/רמלה מהליגה הלאומית. אקפי בן ה-25 שיחק עונה וחצי ברמלה אליה עבר ממכבי הרצליה, וכעת הוא יקווה לתרום גם בקבוצה בכירה בליגת העל. הוא חתם לעונה אחת עם אופציה להארכה לשנתיים נוספות באמצעות סוכנו זיו שטרנברג. מי שעוד חתם בקבוצה הוא מתן פלג בן ה-24 שהגיע מהפועל ראשון לציון לעונה אחת. פלג, ששיחק בעבר גם בטבריה ובבני לוד, חתם באמצעות סוכנו מאיר ריפמן. השניים ערכו אימון בכורה בקבוצה. 

הייסטר חושף באינסטגרם שהוא נמצא בזאגרב (מסך)

בית"ר פתחה את האימונים לעיני 40 אוהדים, שהגיעו למרות שהאימון הוגדר כסגור לקהל ולתקשורת. על כר הדשא אפשר היה למצוא סגל שונה לחלוטין מזה שהיה לקבוצה בעונה שעברה. בוריס קליימן, איתי שכטר, חן עזרא ושון גולדברג עזבו. אריק סאבו קיבל מספר ימי חופש נוספים. קלאודמיר וז'אורז'יניו אינם נמצאים בתוכניות של הצוות המקצועי וגם הם ייעדרו. אנטואן קונטה אמנם הגיע לישראל ונכח במתחם, אך לא השתתף בעקבות ניתוח שעבר בברכו. המגן נמצא בעיצומו של הליך שיקומי שצפוי לקחת כחודשיים.

מלבד אקפי ופלג, עד כה צורפו באופן רשמי השוער איתמר ניצן והבלם הספרדי קרלוס קוויאר שיוצגו היום לראשונה. הקשר אבישי כהן והשוער טמיר ללו חוזרים מהשאלות וינסו להרשים באימונים הקרובים את לוזון. מאמן השוערים משה בן דוד סיכם את תנאיו ויחזור לקדנציה שנייה במועדון.

דין אקפי (האתר הרשמי)
דין אקפי (האתר הרשמי)

ברק פלג (האתר הרשמי)
מתן פלג (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי