ורגוץ' צפוי להיות כשיר לפתיחת האימונים, בריק מתקרב

יניב בריק
יניב בריק | עדי אבישי

בלם מכבי נתניה עבר הליך כירורגי צפוי להצטרף לחבריו ב-1.7, קשר מכבי חיפה אמור לעשות את הדרך לעיר הילומים. במועדון הדפו את הביקורות: "המוטו שלנו זה לזהות שחקנים לפני פריצה"

(גודל טקסט)
במכבי נתניה הודפים הבוקר (שלישי) את הביקורת על כך שהקבוצה נחלשה ושאף שחקן בכיר עדיין לא הצטרף. "צריך להזכיר שגם בשנה שעברה איש לא האמין שברנקו ורגוץ' ודידייה קוגבנייה יתאימו לליגת העל ובסוף כולם אכלו את הכובע", הסביר גורם בקבוצה. "אנשים אולי לא אוהבים את זה, אבל המוטו שלנו הוא לזהות שחקנים לפני הפריצה וכך נעשה גם עם גוזלן ו-וייסמן".


במועדון עדיין לא החליטו האם לצרף שחקן זר שישי. אם יצטרף אחד כזה, סביר להניח שהוא יגיע רק אחרי מחנה האימונים. "עוד לא החלטנו אם הזר החמישי יהיה חלוץ או קשר, כמה חלוצים זרים הצליחו פה בעונה החולפת?". אמר גורם בקבוצה.


בנתניה היו שמחים לצרף את חלוץ הפועל באר שבע גיא מלמד, אך בשל עלותו הכספית הגבוהה והקושי בצירופו לא נראה שהמהלך ייצא לפועל. הגעתו הצפויה של שון וייסמן,במסגרת הטרייד על ניקו אולסק, תחתום את הגולל על אופציית מלמד באופן סופי. כפי שפרסמנו אתמול, גם יניב בריק שמחוזר על ידי דראפיץ' עשוי להיכלל באותו טרייד עם מכבי חיפה אך גם אם לא, ישנה אפשרות שהוא יצטרף בדרך אחרת.



מבוקש בנתניה. בריק (לירון מולדובן)


בתוך כך, בקבוצה מודעים לרצונו של דן גלזר להישאר, אך מבינים שהסיפור עלול להתעכב לנוכח העובדה שהקשר יפתח את האימונים במכבי תל אביב. הבשורות הטובות הגיעו מכיוונו של הקרואטי ברנקו ורגוץ'. הבלם, שעבר בחודש שעבר הליך כירורגי בידו זכר לפציעה ממנה סבל, צפוי להיות כשיר לפתיחת האימונים הרשמית ב-1.7.


מי שעתידו עדיין לא ברור הוא חגי גולדנברג. כפי שפורסם כאם באתר, המגן קיים שיחה עם ראשי המועדון בה הבהיר כי הוא רוצה לעזוב ולא מן הנמנע שלאור המצב במועדון יאפשרו לו להמשיך לדרכו. בתוך כך, בשבוע הקרוב צפוי מנכ"ל הקבוצה ניב גולדשטיין לתאום את משחקי האימון של הקבוצה במחנה האימונים שייערך בחודש הבא.


 

בזמן שהשחקנים בפגרה, ואחרי שענני הגשם עזבו את המתחם – מגרש האימונים שלנו התחדש היום: אנחנו שמחים לבשר שענקית המשחקים החברתיים ברשת "פלייטיקה" (בין היתר, הספונסרית הראשית של סביליה) הרחיבה את החסות שהיא פורשת על מועדון כדורגל מכבי נתניה. אנחנו מאמינים בפוטנציאל השותפות הזו, בהצלחה לכולנו! #מכבינתניה

A post shared by FC Maccabi Netanya (@fcmn_il) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי