הפועל תל אביב מימשה את האופציה על פייסל מוליץ'

פייסל מוליץ'
פייסל מוליץ' | דני מרון

האדומים ירכשו מהפועל עכו את מלוא הזכויות על החלוץ, לאחר ששילמו 100 אלף ש"ח על חצי מכרטיס השחקן שלו. מוליץ', שיחזור לארץ בעוד עשרה ימים: "אתן מאה אחוז עבור הצבא האדום, רוצה להחזיר את האוהדים לאירופה"

(גודל טקסט)
העולה החדשה-ישנה לליגת העל הפועל תל אביב הודיעה היום (שישי) כי היא תממש את האופציה על פייסל מוליץ', שהיה מושאל אצלה מהפועל עכו בחצי השנה האחרונה. מוליץ' יישאר במדי האדומים גם בעונה הבאה וחוזהו ישודרג.


החלוץ ינחת בישראל רק בעוד עשרה ימים, והפועל תל אביב מתכוונת לרכוש מעכו את מלוא כרטיס השחקן שלו. מוליץ' הגיב להודעת המועדון: "אני שמח מאוד להאריך את החוזה בהפועל. אתן מאה אחוז עבור הצבא האדום כפי שעשיתי עד כה. אני רוצה לזכות עם הפועל בתארים ולהחזיר את האוהדים המדהימים שלנו לאירופה. אין ראויים מהם לכך".


 

הנהלת המועדון והצוות המקצועי החליטו לממש את האופציה על החלוץ פייסל מוליץ', שימשיך ללבוש אדום גם בעונה הקרובה. "אני שמח מאוד להאריך את החוזה בהפועל. אתן מאה אחוז עבור הצבא האדום כפי שעשיתי עד כה", אמר מוליץ' לאחר שקיבל את ההודעה מהנהלת המועדון, "אני רוצה לזכות עם הפועל בתארים ולהחזיר את האוהדים המדהימים שלנו לאירופה. אין ראויים מהם לכך" בהצלחה פייסל!

A post shared by Hapoel Tel Aviv Fc Official (@hapoeltafc) on




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי