מו"מ מתקדם בין הפועל ת"א לאלבז. ראדי התגמש בדרישותיו

מהראן ראדי
מהראן ראדי | דני מרון

חלוץ אפולון סמירניס עשוי להצטרף בימים הקרובים, המאמן קובי רפואה לוחץ לצרף גם את הקשר שנפרד מהפועל באר שבע אחרי שלוש אליפויות רצופות והצדדים ייפגשו אחרי חזרת האחים ניסנוב מחו"ל

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב תפתח את אימוניה לעונת 2018/19 רק בעוד שבועיים, ב-1.7, ולאחר מכן תמריא למחנה אימונים בפולין. נכון לעכשיו הצטרפו לקבוצה רועי זיקרי, רז כהן ורוג'ר ברנרדו הברזילאי והמטרה היא שבמהרה יצטרפו עומר דמארי ומהראן ראדי.

המאמן קובי רפואה דורש מהבעלים איציק ושרון ניסנוב לצרף שחקני איכות נוספים והבהיר לראשי המועדון כי החתמתו של הקשר מהראן ראדי נמצאת עכשיו בראש הבקשות המקצועיות יחד עם זו של חלוץ לייפציג. רפואה נמצא בקשר הדוק עם ראדי והיום אף הייתה אמורה להיערך פגישה בנושא, אך זו נדחתה עקב נסיעה דחופה של האחים ניסנוב לחו"ל.

ראדי כבר הבהיר כי הרצון שלו הוא לשחק בהפועל תל אביב מול הקהל האדום שימלא בכול משחק את אצטדיון המושבה. ראדי, שדרש תחילה סכום של 200 אלף יורו לעונה, יהיה מוכן להתגמש בדרישות השכר שלו תמורת חוזה לשתי עונות עם אופציה לעונה נוספת ולקבלת מענקים כספיים מוגדלים על זכייה בתואר או הגעה לאירופה. בהפועל תל אביב הבהירו כי קיים רצון חיובי להביא את ראדי והפגישה מולו תהיה בכוונה שילבש את החולצה האדומה, פגישה שיכולה ללכת לכול הכיוונים.


מהראן ראדי. הפחית את דרישותיו כדי לשחק באדום (ערן לוף)

במקביל כאמור בהפועל תל אביב ממתינים להחלטה של לייפציג מול עומר דמארי, כדי שיוכלו לפתוח מולו במו"מ כספי. פגישה צפויה בקרוב גם מול השוער רובי לבקוביץ' אותו רוצה קובי רפואה לצרף לצדו של אריק ינקו. יתרה מכך, לספורט1 נודע שגם חלוץ אפולון סמירניס אלי אלבז מצוי במו"מ מתקדם עם הפועל תל אביב והוא עשוי לחתום תוך מספר ימים. אלבז במו"מ גם עם מכבי פ"ת והפועל חיפה, אך בכיר בהפועל ת"א אישר שהוא מצפה להחתים את השחקן. עוד נודע כי לפני המו"מ עם אלבז שוחחה הפועל תל אביב עם מוחמד גאדיר מהפועל ב"ש, אך הוא דרש חוזה ארוך טווח ובהפועל תל אביב החליטו לרדת מאפשרות החתמתו. 


אלי אלבז. מבוקש בליגת העל

בהפועל תל אביב בונים על הקשר רז כהן שנרכש מהפועל כפר סבא תמורת חצי מיליון שקלים. גורם בכיר במועדון סיפר: "רז כהן יהיה הפתעת העונה והוא יהיה אחד השחקנים החשובים בהרכב של קובי רפואה. הקישור של הפועל תל אביב יעשה את ההבדל העונה והמטרה מכוונת להיות בצמרת של הפלייאוף העליון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי