קלינגר שב לישראל, הפועל חיפה פנתה לקלאודמיר

ניר קלינגר
ניר קלינגר | דני מרון

המאמן צפוי לערוך שיחה נוספת עם הבעלים יואב כץ ובה ידברו גם על עתידו, קשר בית"ר ירושלים צפוי לסכם. במועדון ממתינים להחלטה של אלי אלבז המבוקש בעוד מספר קבוצות

(גודל טקסט)

מאמן הפועל חיפה, ניר קלינגר, חזר אתמול (ראשון) מחופשה פרטית וצפוי להמשיך בהכנות של הקבוצה לקראת העונה הקרובה. קלינגר אמנם טרם חתם על חוזה חדש ואף היה בנתק של מספר ימים עם הבעלים יואב כץ, אבל בסוף השבוע נערכה שיחה בין השניים בתיווכו של סגן הנשיא דורון אוסידון.

השניים צפויים לדבר שוב במהלך היום הן על ההכנות של הקבוצה והן על המתווה שיוביל להמשך שיתוף הפעולה של השניים ויאפשר לקלינגר לחתום על חוזה חדש וזאת אם לא יקבל את מינוי הנבחרת. "שני הצדדים מבינים שהם טעו בדרך שלהם בסוף השבוע שעבר וכעת זה אמור להסתדר. אין סיכום אבל זה יגיע" העריך גורם במועדון.

מבחינה מקצועית במועדון צפויים להודיע בקרוב על החתמתם של המגן חן דילמוני והקשר רועי שוקרני, כאשר נראה כי גם הקשר המולדבי ראדו גינסארי יחתום על חוזה חדש. הבוקר אף נודע שקשר בית"ר ירושלים קלאודמיר פריירה, שסיים את חוזהו, קיבל פנייה רשמית מהמועדון ונמצא במו"מ מתקדם, לא מן הנמנע שיסכם ויחתום גם הוא בימים הקרובים.


קלאודמיר. מו"מ מתקדם עם הפועל חיפה (דני מרון)

במקביל בחיפה מחפשים אחר חלוץ בכיר שיגיע במקומו של אלון תורג'מן שעזב לאוסטריה וינה. במהלך השבועות האחרונים צפה קלינגר במספר חלוצים זרים ולא מצא פיתרון הולם ובמועדון אף פנו לאלי אלבז והציעו לו לחזור לקבוצה. אלבז מבוקש בעוד מספר קבוצות בישראל וצפוי לקבל החלטה על עתידו כבר בשבוע הקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי