אלי אלבז סיכם, בהפועל חיפה מעריכים שיחתום

אלי אלבז
אלי אלבז | ערן לוף

חלוץ סמירניס בעונה האחרונה מעדיף לחזור למועדון נעוריו גם בשל העובדה שהקבוצה תשחק באירופה, בכרמל מקווים שהעסקה תושלם ביממה הקרובה, גם החלטה בנוגע לקלאודמיר וגינסארי תתקבל. קלינגר טרם חתם על חוזה

(גודל טקסט)

הפועל חיפה קרובה לסגור את הסגל המלא של הקבוצה לעונה הקרובה. לאחר שסיכמו עם רוב הסגל מהעונה האחרונה, בהפועל חיפה רוצים להחתים גם מספר שחקנים חדשים וביניהם הקשר הברזילאי קלאודמיר פריירה שנפרד מבית"ר ירושלים והחלוץ אלי אלבז.

הברזילאי כבר סיכם את תנאיו בקבוצה וממתין להחלטה של המאמן ניר קלינגר בעניינו – במועדון הסבירו כי המאמן מתלבט, מכיוון שאם הברזילאי יחתום וגם חוזהו של המולדבי ראדו גינסארי יוארך, הקבוצה תסכים את מכסת הזרים ותיאלץ למצוא לעמדות המגן השמאלי והחלוץ שחקנים ישראלים. הנטייה בכרמל היא להחזיר לקבוצה את אלי אלבז, שאמנם מנהל משא ומתן עם עוד מספר קבוצות, אך הרצון שלו לחזור לחיפה גם בשל העובדה שהקבוצה תשחק העונה באירופה. כפי שפורסם בספורט1, כבר לפני חודש וחצי החלו מגעים עם החלוץ שבמועדון מעריכים שיחתום ביממה הקרובה לאור העובדה כי תנאיו סוכמו.

ההתלבטות הגדולה היא סביב עמדת המגן השמאלי, כאשר למרות הסיכום עם חן דילמוני, בהפעל חיפה רוצים לצרף מגן בכיר יותר וטרם מצאו מועמד ראוי. בקבוצה קיוו לצרף את המגן ההונגרי מיהאי קורהוט מהפועל באר שבע, אבל עלויותיו גבוהות. "ההחלטה בנושא תתקבל ביממה הקרובה, גם קלאודמיר לא יחכה לנצח", אמרו במועדון.


אלי אלבז. במועדון מעריכים שיצטרף ביממה הקרובה

בנושא אחר, למרות שחזר לישראל וממשיך בבניית הקבוצה קלינגר טרם חתם על חוזה חדש. כזכור, המאמן ניתק בשבוע שעבר את הקשר עם הבעלים יואב כץ, אך בסוף השבוע חזרו הצדדים לשיחות בתיווכו של סגן הנשיא דורון אוסידון. במועדון מאמינים כי עד סוף השבוע תתקיים השיחה בין קלינגר וכץ בנושא חוזה של המאמן שמעוניין לחתום לשנתיים, בעוד הבעלים מעוניין בחוזה לעונה אחת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי