נחשפו יריבות נתניה במחנה האימונים, יניב בריק סיכם

מכבי נתניה
מכבי נתניה | אתר רשמי

הצהובים יפגשו את צגלדי, דיוסגיור ו-ושאש במחנה בהונגריה. סבע זוכה להתעניינות בדרום קוריאה, אך הצעה רשמית לא הוגשה. קשר מכבי חיפה עשוי להצטרף לפני פתיחת האימונים ללא קשר לעסקת אולסק

(גודל טקסט)

מכבי נתניה תפתח באופן רשמי את עונת 2018/19 ביום ראשון הבא, 1 ביולי, אז ייערך אימון הפתיחה החגיגי. ב-9 ביולי תצא נתניה למחנה אימונים בהונגריה, כשבשבוע האחרון התגלו שלושת היריבות מולן תשחק הקבוצה מעיר היהלומים.

היריבה הראשונה תהיה צגלדי מהליגה ההונגרית השנייה, במשחק שיערך ב-11.7, כששלושה ימים לאחר מכן תערוך הקבוצה ניסוי כלים קשה יותר מול דיוסגיור מהליגה הראשונה. המשחק השלישי יפגיש את הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה עם ושאש, אותה קבוצה שהודחה ע"י בית"ר ירושלים של שרון מימר במסגרת הליגה האירופית והספיקה מאז לנשור לליגה השנייה.

ומה בנוגע לדיא סבע? בנתניה הבהירו לאחרונה שרק הצעה חסרת תקדים מקבוצה בארץ תאפשר להעבירו, כאשר בכל מקרה לפי גורמים במו"מ, הפועל באר שבע אם תצרפו, לא תסכים לשלם שכר שיעלה על כ-270 אלף יורו. ההערכות הן שמלך שערי ליגת העל יעבור לשחק בחו"ל, כשלספורט1 נודע שלאחרונה התעניינה בו קבוצת אולסאן הקוריאנית.

דראפיץ' וברדה. יפגשו שלוש קבוצות בהונגריה (דני מרון)
דראפיץ' וברדה. יפגשו שלוש קבוצות בהונגריה (דני מרון)

כבר לפני כחודש, הוצב סבע ברשימת הרכש של הקבוצה מהמזרח, שהסכימה להקצות עבור העסקה כ-2 מיליון דולר, אך נכון לרגע זה, לא הגיעה הצעה רשמית מצד הקוריאנים, שיש לציין שעד היום לא החתימה שחקן בעמדתו.

בנתניה מעריכים שיניב בריק יצטרף בסופו של דבר, עם או בלי קשר לעסקת אולסק. קשר מכבי פ"ת בעונה האחרונה, שהיה מנקודות האור אצל המלאבסים, הגיע להסכמה עקרונית על תנאיו, כשכרגע מתנהל מו"מ בין המועדונים ובנתניה מקווים שהעניינים יסתדרו ובריק יוכל לפתוח את האימונים עם הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי