בני בן זקן מעוניין להחתים שני בלמים זרים, פלאח או אבו סלאח יעזבו

בני בן זקן
בני בן זקן | עדי אבישי

המאמן החדש מעוניין לחזק את החלק ההגנתי, דבר שיוביל לעזיבתם של אחד מבלמי הקבוצה. גנטוס צפוי להמשיך. גם עוזר מאמן ומאמן כושר צפויים להגיע, כשאיימן אבו יונס יישאר בצוות המקצועי

(גודל טקסט)

בבני סכנין מעלים הילוך בכל מה שקשור לגזרת הרכש לקראת העונה הבאה. המאמן בני בן זקן נפגש מספר פעמים עם ההנהלה והסביר כי ברצונו להתחזק בשני בלמים זרים ואף בחן בעצמו מספר שחקנים פוטנציאלים.


מי שככל הנראה ישלמו את המחיר מהגעתם הצפויה של שחקני הרכש הם סארי פלאח שמחפש קבוצה באירופה או עלאא אבו סלאח. האחרון, שזוכה להצעות ממספר קבוצות מהליגה הלאומית וכן מהודו, מלזיה ותאילנד, היה בלם מוביל בעונה שעברה עד להגעתו של טל בנין שהושיב אותו ביציע. בסכנין מאמינים שאחד מהשניים כן יישאר במועדון. הבלם הצעיר מרון גנטוס ימשיך גם הוא בקבוצה למרות שהובהר לו על ידי ראשי המועדון שמעמדו ייפגע מקצועית בעקבות הרכש הצפוי.


בנוסף, בקבוצה מחפשים להתחזק בעמדת המגן השמאלי כשהמועמד העיקרי הוא גוראן יוזינוביץ' שהרשים את הצוות המקצועי וראשי הקבוצה צפויים לפתוח במשא ומתן כספי מולו. באשר למסכת הזרים, נכון לשעה זו רק החלוץ ג'ורדן פושה חתום בקבוצה. פרט לסגל השחקנים, בן זקן יחזק גם את הצוות המקצועי בעוזר מאמן ומאמן כושר שיגיעו עד סוף השבוע, איימן אבו יונס ישמש כעוזר מאמן נוסף.



 אבו סלאח. עתידו בסכנין אינו ברור (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי