מכבי פ"ת והפועל ת"א עוקבות אחר מצבו של גיא מלמד

גיא מלמד
גיא מלמד | דני מרון

החלוץ, שנעדר מאימון הבוקר של האלופה בשל פציעה וזוכה להתעניינת, נמצא כרגע בתכניות של ברק בכר. עמית ביטון, עמראן אל-קרינאווי ו-וובה בראון צפויים לצאת ביום ראשון למחנה האימונים בפולין

(גודל טקסט)

ערב יציאתה למחנה האימונים בפולין קיימה הבוקר (שישי) האלופה אימון על חוף הים בניצנים ממנו נעדר החלוץ גיא מלמד בגלל פציעה. מלמד שסיים את העונה בצורה טובה, עם ארבעה שערי ליגה בשני מחזורי הסיום, לא רווה נחת מישיבתו הממושכת על הספסל בעונתו הראשונה בבירת הנגב, ויש מספר קבוצות שעוקבות אחר ההתפתחויות בעניינו, ביניהן מכבי פ"ת והפועל תל אביב. החלוץ שהגיע ממכבי פתח תקווה חתום על חוזה ארוך טווח בטרנר, וכרגע הוא מופיע בתכניות המקצועיות לעונה הבאה.

למחנה האימונים בפולין צפויים לצאת ביום ראשון הבלם עמית ביטון והקשרים עמראן אל-קרינאווי ו-וובה בראון. שלושתם חזרו מהשאלה, ואחד משלושתם, כנראה אל-קרינאווי, נמצא תחת המיקרוסקופ של בכר. יכולת טובה של היהלום מרהט בכל אחד משלושת משחקי ההכנה בפולין תשפר את סיכוייו להיכלל בסגל הרחב ולהתמודד על מקום ברוטציה בעונה הבאה. נשיאת המועדון אלונה ברקת אמורה להגיע לפולין בחלקו השני של המחנה, וגוברות ההערכות שבאותם ימים יושג סיכום על המשך ההתקשרות עם אליניב ברדה. מתוך לויאליות למועדון ממשיך הקפטן הפורש לסייע לצוות המקצועי בהתנדבות.

באר שבע תקיים את משחקה הראשון במוקדמות ליגת האלופות בטאלין, בירת אסטוניה, ב-10 ביולי, וכעבור שבוע תארח את משחק הגומלין. אוהדי הקבוצה נערכים לפתיחת המסע האירופי, וחלקם מצאו דרך מרתקת להגיע למדינה השוכנת לחוף הים הבלטי. אוהד הקבוצה, עדי טוקר, למשל, מתכוון לעשות את הדרך בהפלגה מהלסינקי, מרחק 80 קילומטרים מהיעד.


בשלב הזה הוא בתכניות של ברק בכר. גיא מלמד (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי