סכנין מחכה לשחרור של מוחמד גאדיר מהפועל באר שבע

מוחמד גאדיר
מוחמד גאדיר | דני מרון

הקבוצה מהמגזר מתכוונת להתחיל ולהתחזק בצורה משמעותית בשבוע הקרוב כששני בלמים ומגן שמאלי זרים על הכוונת. הדרישות של מהראן ראדי מרתיעות את ההנהלה. פלאח ותאמבי צפויים להמשיך

(גודל טקסט)

בני סכנין תפתח את אימוניה בעוד שבועיים אבל השבוע מקווים במועדון להתחיל במסע ההחתמות לעונה הקרובה. בתחילת השבוע צפוי המאמן בני בן זקן לקבוע סופית מי יהיה מאמן הכושר ועוזר מאמן נוסף לצדו של איימן אבו יונס שנשאר מהעונה שעברה. בעמדת העוזר עלה שמו של השחקן רן קוז'וק ולא מן הנמנע שיגיע לסכנין.

במקביל, המאמן בוחן אופציות רבות של שחקנים זרים והנטייה להתחיל להחתים חיזוק כבר בשבוע הקרוב. בן זקן רוצה להתחזק בשני בלמים זרים, מגן שמאלי זר ולא מן הנמנע כי יגיע גם קשר התקפי. בגזרת הישראלים רצו בסכנין להתחזק בשני שחקני הפועל באר שבע מהעונה האחרונה – מהראן ראדי ומוחמד גאדיר. ראדי כבר קיבל מספר פניות מסכנין אבל בשלב זה הדרישות שלו גבוהות ונראה כי הקשר מתכוון לחתום במועדון אחר. לעומתו גאדיר לא הביע התנגדות לחזור לקדנציה נוספת לסכנין ובמועדון מחכים לשחרור הרשמי שיגיע מהפועל באר שבע.

"גאדיר יהיה חיזוק מאוד משמעותי עבורנו וביחד עם מוגרבי, פושה ושלומי אזולאי תהיה לנו התקפה מהטובות בליגה", אמרו במועדון. בנוסף במועדון יקבלו החלטה סופית לגבי שחקני הסגל מהעונה האחרונה וביניהם הבלם סארי פלאח. אתמול עזב רשמית הבלם עלאא אבו סלאח ונראה כי פלאח צפוי להישאר אך השחקן עצמו בוחן אופציות בחו"ל וגם הפועל תל אביב הביעה עניין בשחקן. הקשר סגס תאמבי יקבל הצעה לחוזה חדש בקבוצה.

סגס תאמבי. צפוי להמשיך (ערן לוף)סגס תאמבי. צפוי להמשיך (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי