קורצקי חזר בו מההתפטרות וישוב לאמן את הפועל רעננה

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | אודי ציטיאט

אחרי שהודיע על סיום דרכו בעקבות חילוקי דעות, שוחח המאמן עם אשר אלון שהחליט לאשר את חזרתו והוא יפתח עם הקבוצה את האימונים. עוד קודם לכן סיפרו במועדון שטרם ברור להם כיצד הדברים התפוצצו מלכתחילה

(גודל טקסט)

כבר היו מועמדים להחליפו, יובל נעים אף אמור היה להיפגש עם אשר אלון, אבל בסופו של דבר הודיע היום המאמן המתפטר מנחם קורצקי על כך שהוא חוזר בו ומעוניין לשוב לאמן את הפועל רעננה. הבעלים החליט לאשר את חזרתו והוא ידריך כרגיל את הקבוצה בפתיחת האימונים

עוד לפני השיחה בין קורצקי לאלון, איש בהפועל רעננה לא הצליח להבין או להסביר כיצד פגישה מתוכננת בין הבעלים אשר אלון למאמן מנחם קורצקי התפתחה לשיחה שהוגדרה על ידי מקורבים "שכונתית, שיחה קולנית, רועשת ולא מכובדת בין שני הגורמים הידועים בשלוותם וברוגע שלהם".

ההתפטרות של מנחם קורצקי, עליה הודיעה הקבוצה בערב יום שישי, הכניסה את המועדון לסחרור שכעת יסתיים עם חזרתו של קורצקי מהתפטרותו. המועמד המוביל להחליפו היה יובל נעים שאף אמור היה להיפגש עם אלון.

הפועל רעננה קיבלה מספר הצעות ממועדונים ברוסיה, צרפת, שווייץ ובלגיה על הבלם מוחמד עלי קמארה ואם ההצעה תהיה מעל שני מיליון יורו, אפשר שהבלם המצטיין יימכר לחו"ל. ההצעה הגבוה ביותר עד עכשיו היא מקרסנודאר הרוסית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי