בית"ר ירושלים נחתה בהונגריה: "מקווים שאלי טביב לא יגיע"

אלי טביב
אלי טביב | צילום: דני מרון

הצהובים שחורים טסו עם שלושה זרים בלבד ויפגשו את הונבד המקומית כבש בשבת, גורם במועדון: "אין לבעלים מה לחפש פה, כולם מחכים שיעזוב", הייסטר צפוי לעבור לפרנצווארוש ההונגרית

(גודל טקסט)
עם סגל פחות מרשים ביחס לשנה שעברה, שכולל שלושה זרים בלבד וללא רכש נוצץ, נחתה הלילה (שלישי) בית"ר ירושלים בבודפשט למחנה אימון בן עשרה ימים והיא נמצאת בדרכה לעיירה טלקי. הקבוצה מהבירה תערוך במחנה שלושה משחקי אימון, הראשון מביניהם כבר בשבת הקרובה נגד הונבד ההונגרית.

כפי שפורסם לראשונה בספורט1, מחזיק זכויות הניהול אלי אוחנה החליט להמריא למחנה והוא צפוי להצטרף לקבוצה בסוף השבוע הקרוב. אוחנה יגיע להונגריה למרות הנתק המוחלט בינו ובין הבעלים אלי טביב ובבית"ר אף מקווים שהבעלים עצמו לא יגיע כלל למחנה.


"אנחנו ממש מקווים שטביב לא יגיע להונגריה, אין לו מה לחפש שם", אמר גורם במועדון. "לפני חודש הוא ישב במסיבת עיתונאים והכריז על כך שהוא עוזב את הקבוצה והשאיר את בית"ר בידיים של אלי אוחנה, אם כך הגעתו למחנה רק תפריע להכנות ותפגע בקבוצה. כולם מחכים שיעזוב סופית וימכור את הקבוצה, למרות שזה לא משהו שנראה כרגע באופק", הוסיף אותו גורם.

בגזרת הרכש, אין כרגע חדש. עד כה הצטרפו לקבוצה השוער איתמר ניצן, הבלם הספרדי קרלוס קוויאר וכן אור אינברום, דין אקפי ומתן פלג. בבית"ר השלימו עם העובדה שמרסל הייסטר לא יחזור לפעילות בקבוצה והוא צפוי להימכר בקרוב לפרנצווארוש ההונגרית. גם ז'אורז'יניו שמחלים מפציעה לא ימריא עם חבריו וייתכן שהמאמן גיא לוזון יבקש לצרף קשר אחורי זר נוסף לסגל.


 לא אמור להישאר. מרסל הייסטר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי