מעמדו של ייני מתערער, גולדהאר הצטרף למחנה האימונים

מיץ' גולדהאר, סלאבן איביץ'
מיץ' גולדהאר, ולאדן איביץ' | מכבי תל אביב

בעלי הצהובים נחת בגדאנסק, מלווה מקרוב את קבוצתו בפעם השלישית בתוך כשלושה חודשים. הקפטן נמצא בישראל ועשוי לאבד את מקומו בהרכב. בחמישי ב-19:00 בספורטHD2: משחק ההכנה השני מול אפואל ניקוסיה

(גודל טקסט)
יומיים אחרי משחק הבכורה של מכבי תל אביב במחנה האימונים בפולין, הצטרף הבוקר (רביעי) גם בעלי המועדון מיץ' גולדהאר בפעם השלישית תוך כשלושה חודשים וכפי שעשה גם בעונה שעברה במחנה שנערך באוסטריה.


בקבוצה ממתינים להגעתו של המגן השמאלי אנריק סבוריט ולהשלמת המו"מ עם הקשר ההולנדי בן ריינסטרה, אשר קיבל גם הצעה מהפועל באר שבע.

ממחנה האימונים בפולין נעדר הקשר והקפטן שרן ייני שהמועדון לא פרסם על אי המראתו לפולין. הסיבה על פי גורמים במועדון היא שרעייתו של הקשר צפויה ללדת בקרוב מאוד וייני נמצא בארץ עם השחקנים שלא יצאו לפולין ומתאמן ברמלה.


מסתמן כי למרות הזמן הקצר בו שוהה בישראל, הצוות של המאמן ולדאן איביץ' מעוניין בחתמת קשר זר – ככל הנראה בן ריינסטרה – ומשמעות הדבר שצירוף שחקן נוסף ידחק את ייני אל קצה הרוטציה, כשבתוכניות המקצועיות אמורים בנוסף לדור פרץ להיות בתמונת ההרכב גם קשר זר חדש, דן גלזר או רוסלן ברסקי ואבי ריקן. התפתחויות צפויות לאחר שובה של הקבוצה לישראל בנושא מעמדו של ייני, שאת תגובתו לא ניתן היה לקבל.

 


גולדהאר ואיביץ' במחנה בפולין (האתר הרשמי)


מכבי תל אביב כאמור סיימה שלשום ב-1:1 מול ארקה גדיניה וכבר מחר (חמישי, 19:00 בספורטHD2) תערוך את משחק ההכנה השני שלה במחנה מול אפואל ניקוסיה הקפריסאית, משחק בו אמור לצפות גולדהאר. אז גם עשוי לשחק לראשונה הבלם ז'איר אמאדור שהצטרף באיחור, ואילו זה כנראה יהיה מוקדם מדי עבור המגן אנריק סבוריט שאתמול חתם לשלוש שנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי