קריסטינסון עובר בדיקות רפואיות במכבי פתח תקווה

אוגמונדור קריסטינסון
אוגמונדור קריסטינסון | Gettyimages

השוער האיסלנדי, שהתרצה להגיע ארצה לאחר למעלה משבוע של מו"מ, מתקרב למלאבס. פירס ינחת בישראל בין שישי לשבת וצפוי לחתום על החוזה בתחילת השבוע

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה מתקרבת להחתמת הזר החמישי שלה: השוער האיסלנדי אוגמונדור קריסטינסון (29, 1.93 מטרים), שנחת אמש (רביעי) בארץ לצורך התרשמות לפני חתימה, עובר בשעות האחרונות סדרה של בדיקות רפואיות, בצעד שמקרב מאוד את חתימתו בשורות הקבוצה.

כזכור, אלישע לוי קיבל את ההחלטה לפני כשבועיים להחתים שוער זר ולאחר שסינן מספר של שוערים, ביניהם וינסנט אניימה, הוחלט ללכת על האיסלנדי ששיחק בשורות אקסלסיור ההולנדית אשתקד. לאחר שבוע של מו"מ, התרצה השוער להגיע ארצה. עוד לפני ששיחק באקסלסיור, היה שייך להאמרבי השבדית, אליה הגיע מראנדרס הדנית שרכשה אותו ממועדון נעוריו בקיץ 2014, פראם רייקיאוויק. 

"מדובר בשוער שהיה שוער נבחרת, אבל אנחנו קודם מחכים שהוא יעבור את הבדיקות הרפואיות ואז נוכל להתקדם" אמרו במועדון. בעונה האחרונה באקסלסיור מהליגה ההולנדית הוא רשם 15 הופעות, ספג 27 שערים ופעמיים בלבד שמר על שער נקי. הוא למעשה פתח את העונה כשוער הראשון, ירד לספסל ושב להרכב במחזורי הסיום. בנבחרת איסלנד הוא רשם 15 הופעות, האחרונה שבהן בנובמבר 2017 ב-1:1 מול קטאר, משחק בו הבקיע חלוץ מכבי תל אביב וידאר קיארטנסון.

באשר לקשר הברזילאי רומאריו פירס, הוא ינחת מחר (בין שישי לשבת) בישראל ובתחילת השבוע צפוי להגיע למתחם האימונים על-מנת לחתום רשמית על חוזהו החדש, כפי שפורסם בספורט1.


יחתום רשמית. פירס (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי