במכבי פ"ת לא פוסלים לשחק העונה עם שישה זרים

סיבוק
סיבוק | עדי אבישי

לאור העובדה שפתרון לסוגיית סיבוק לא נמצא באופק, בקבוצה עשויים לוותר על מענק של 600 אלף שקלים. השוער קריסטינסון צפוי להשלים היום את הבדיקות הרפואיות. בינתיים, גינזבורג וגיגי לא יבקשו לעזוב

(גודל טקסט)

 השוער האיסלנדי אוגמונדור קריסטינסון, ישלים היום (שישי) את הבדיקות הרפואיות במכבי פ"ת וצפוי לחתום. הוא יהיה הזר החמישי בסגל בנוסף לז'והאן מרסיאל, דידייה ברוסו, רומאריו פירס (שצפוי לחתום אם לא תהיינה הפתעות) ותומאש סיבוק כשבקבוצה רוצים לצרף עוד חלוץ זר.

השוערים שכרגע נמצאים בסגל, צחי גיגי ויוסי גינזבורג, לא מתכוונים לבקש לעזוב ולמרות שבקבוצה טוענים שיהיו שלושה שוערים בסגל הקבוצה, לכולם ברור שבמועדון מצפים שאחד מהם יבקש להיות מושאל או לעזוב, כאשר בינתיים במועדון לא שוחחו עם אף אחד מהם.

בעיה אחרת נעוצה סביב סוגיית סיבוק. הקשר שעוד לא ישב לפגישה עם ההנהלה, רוצה להישאר בישראל ובכל מקרה כרגע לא מוכן לקצץ בשכרו ולא יוותר על חוזהו בין אם ישחק ובין אם לא. אם הצ'כי יישאר והקבוצה תשחק עם שישה זרים, פ"ת צפויה לאבד מענק של 600 אלף שקלים.

גיגי. אחד משלושה שוערים בסגל (עדי אבישי)
גיגי. אחד משלושה שוערים בסגל (עדי אבישי)

בפ"ת עדיין מאמינים כי תהיה אפשרות לצרף את הקשר גידי קאניוק, אך הסיכויים לעסקה נמוכים וזאת בשל העובדה שבקבוצה רוצים להציע לשחקן חוזה ארוך טווח, דבר שהקבוצה המחזיקה בכרטיס השחקן של קאניוק, פחטאקור, דוחים ודרישתם תהיה לקבל פיצוי. לירוי צעירי מנהל מו"מ עם שתי קבוצות, וכרגע סיכוייו להמשיך בפ"ת נראים קלושים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי