צפו בתקציר: באר שבע נכנעה 2:1 מול לך פוזנן

פקהארט
פקהארט | אודי ציטיאט

האלופה לא הבריקה מול הפולנים במשחק ההכנה השני במחנה האימון וספגה פעמיים מכדורי קרן (5, 44), טהא העלה אותה ליתרון כבר אחרי 50 שניות. לבכר יש עוד המון חומר למחשבה לקראת מוקדמות ליגת האלופות

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ממשיכה בהכנות לעונת 2018/19 ובמיוחד למוקדמות ליגת האלופות ופגשה את לך פוזנן למשחק ההכנה השני במחנה האימון בפולין. במשחק הקודם, ניצחה האלופה 0:1 את קורונה קיילצה המקומית משער של דור אלו בדקה ה-36.

ברק בכר העלה בין היתר בהרכב את הבלם שיר צדק שחוזר לכושר אחרי ההרחקה שנכפתה עליו בעונה שעברה, את אדי סילבסטרה הנבחן ואת חן עזרא הרכש החדש מבית"ר ירושלים. כבר אחרי 50 שניות הבלם לואי טהא דחק מקרוב את היתרון של באר שבע. אבל כנראה שהמאמן צריך להמשיך לעבוד על ההגנה של הקבוצה שלו במצבי קרן כי כעבור חמש דקות הפולנים השוו בנגיחה אחרי הרמה מהקרן ובדקה ה-44 מאותו המצב בדיוק. הנבחן לא הראה יותר מדי ניצוצות, לעומתו מאור מליקסון כנראה עולה ברמה כשהוא מגיע לפולין ונראה בכושר טוב.

אל המחצית השנייה עלתה הפועל באר שבע שונה לחלוטין – ולא רק בגלל החילופים הרבים שברק בכר ביצע. הפולנים השתלטו על המשחק והגיעו להרבה מצבים ורק בזכות יכולת טובה של דודו גורש לא הצליחו להגדיל את היתרון. לקראת סיום המשחק איינבינדר, מליקסון ומלמד הצליחו לייצר מצבים טובים לטובת ב"ש אבל שני שערים נפסלו בטענת נבדל והמשחק הסתיים בניצחון פולני 1:2.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי