יניב בריק חתם במכבי נתניה, דראפיץ': לא נרוץ לאליפות

סלובודאן דראפיץ' עם ערן לוי
סלובודאן דראפיץ' עם ערן לוי | אודי ציטיאט

הקשר הושאל ממכבי חיפה ובסיום העונה תהיה ליהלומים אופציה לרכוש את כרטיסו. הקבוצה קיימה את אימון הבכורה לעיני האוהדים, המאמן במסיבת העיתונאים: "אני לא בונה על דיא סבע". ערן לוי: "הוא יהיה חסר"

(גודל טקסט)

לאחר שכל התנאים בין הצדדים סוכמו, יניב בריק חתם היום (שני) לעונה אחת במכבי נתניה עם אופציה לשלוש נוספות באמצעות סוכנו אבי נמני. השחקן הגיע בהשאלה ממכבי חיפה ובסיום העונה ליהלומים תהיה אופציה לרכוש את הכרטיס שלו. "אני שמח להצטרף למועדון גדול עם מסורת מפוארת", אמר השחקן לאחר החתימה. "מחכה להתחיל את האימונים עם החברים החדשים ומבטיח לתת את כל כולי למען הצלחת הקבוצה. יאללה נתניה".



אחרי העונה המוצלחת אשתקד שהסתיימה עם מקום בפלייאוף העליון, מכבי נתניה פתחה היום באופן רשמי את עונת 2018/2019 כשערכה אימון לעיני אוהדיה. עוד לפני כןנערכה מסיבת העיתונאים הרשמית בהשתתפות המאמן סלובודאן דראפיץ' והקפטן ערן לוי. כ-2,700 מנויים נרכשו עד כה, כשההערכה ששיא המנויים שעמד על 3,100 בעונה שעברה יישבר בעונה הקרובה. 



דראפיץ': "לפני שנתיים דיברתי איתכם על תהליך וזה לא היה סתם. לפני שנתיים הקבוצה הזאת היה מפורקת ולא היה אף שחקן. הגיע אייל סגל ומאז הגענו לאן שהגענו. ליגת העל ואז לפלייאוף עליון ואני חושב שאנחנו עדיין בבנייה. זה ששיחקנו כדורגל אטרקטיבי לא אומר שהשנה אנחנו רצים לאליפות. אני רוצה בעונה הזאת את אותן מטרות. לשחק כדורגל ולשלב שחקני נוער".



רוצה לשלב שחקני נוער ולשחק כדורגל התקפי. דראפיץ' (אודי ציטיאט*


הסגל: "עוד לא סיימנו לבנות אז עדיין אנחנו לא יודעים איזה סגל יהיה לנו. כשהייתי בבית"ר ירושלים רק במחזור השלישי אמרו שיש לנו סגל טוב. הסגל יכול להשתנות גם אחרי גביע הטוטו. עוד כל מיני שחקנים גם עדיין יכולים ללכת. אין ספק שערן יישאר ועלי שנשאר גם יעזור לנו. עוד כמה זמן נוכל לדבר על כיוונים".



שובל גוזלן: "קייטה עזב ובדש פרש אז הוא הגיע למשבצת חשובה. שובל שחקן בן 24, ששיחק בנבחרת האולימפית וגדל במכבי חיפה. זו העבודה שלנו במכבי נתניה, למצוא את השחקנים הללו ולתת להם הזדמנויות".



עזיבתו הצפויה של דיא סבע: "ידענו שאם נהיה בפלייאוף העליון יהיו סקאוטים וכו'. אני לא בונה על דיא סבע ויודע שזה ביזנס. ניימאר הלך לפאריס בגלל הכסף. אם תבוא הצעה טובה לשני הצדדים על דיא, אז הוא יעזוב".




"יכולים לשחזר את הכדורגל מהעונה שעברה"
 (אודי ציטיאט)
 


התחושות: "בעונה שעברה לא דיברנו על פלייאוף עליון. אמרו שדיא לא מספיק, מי זה עלי מוחמד ושלברנקו אין מושג. אמרו מה אנחנו עושים בליגה הזאת. אמרתי אז שאנחנו קבוצה טובה שרוצה לשחק כדורגל אטרקטיבי. היום כולם יודעים מי זה כל שחקן. הציפיות אחרות ואין ספק שישחקו נגדנו אחרת. אני אומר הפוך. אביב התבגר, עלי מכיר את הליגה וכו'. אני חושב שאנחנו יכולים לשחזר את אותו הכדורגל. אני יכול להבטיח שנשחק כדורגל התקפי ואטרקטיבי שאנשים ירצו לבוא למגרשים".


הקפטן ערן לוי: "אם אני לא נתן עונה טובה, כל הביקורת תהיה עליי וזה לא משנה מה עשיתי בשנים האחרונות. בעשר השנים האחרונות בסטטיסטיקה שבדקתי אני עושה כל עונה דאבל דאבל. כיף לי לעשות את זה בקבוצות ובמיוחד כאן שאני מרגיש בבית. חובת ההוכחה היא עליי ועלינו כקבוצה. זה כיף שמצפים ממני, ומה יהיה זה תלוי בבורא עולם".על דיא סבע: "הוא יהיה חסר למועדון. דיא עשה משהו מעל המצופה. מבחינתי התיאום שלי איתו מזכיר לי את קאיודה. בינתיים הוא עדין מתאמן איתנו".


 

הצצה ראשונה, לפני כולם: המדים החדשים לעונת 2018-19. יאללה נתניה, עוד רגע אימון הבכורה

A post shared by FC Maccabi Netanya (@fcmn_il) on



סאגת הארכת חוזהו: "עשיתי משהו לגיטימי, שזה לדאוג לעצמי. לא ראיתי בזה משהו רע. אם מישהו מהצוות או מהמועדון נפגע אני מתנצל, אבל לפני שני שחקנים עשו את זה. חשבתי שמגיע לי לקבל את מה שביקשתי וזה לא יצא. כל כולי במכבי נתניה. נעשה עונה על הצד הטוב ביותר, יסתיים החוזה, ואם נמשיך אז אמשיך ואם לא נעבור לקבוצה הבאה".



הפנים החדשות באימון היו ארבעת שחקני הרכש: יניב בריק, דודי טויטו, שובל גוזלן והמגן השמאלי ג'ונתן בורנשטיין. מספר שחקנים מושאלים כמו איילון ירושלמי ששיחק בהפועל חדרה ונפתלי בלאי יפתחו את האימונים. השוער דין גל, שחזר עוד באמצע העונה שעברה מהשאלה בעירוני נשר, יפתח את האימונים אך הכוונה להשאילו על-מנת שיצבור דקות משחק בעוד גולן אלקסלסי יישאר השוער השני. בנתניה הבהירו לאחרון כי לא יעמדו בדרכו אם ימצא קבוצה בה ישמש שוער ראשון בליגת העל, אך כרגע הדבר לא קורה.


הבלם דולב אזולאי מהפועל נצרת עלית, הקשר האמריקאי סאם אבשטיין והחלוץ סאם ורנר ייבחנו בימים הקרובים וצוות המאמנים יצטרכו לקבל החלטה על עתידם. ניקו אולסק ודיא סבע שחתומים בקבוצה, אך עשויים לעזוב, יתאמנו. אולסק יתאמן כרגיל במקביל למו"מ עם מכבי חיפה בעניינו. סבע ממשיך בחיפושים אחר קבוצה, ובנתניה מעריכים כי לא ימשיך ולא בונים את הקבוצה סביבו, כאשר גם הכסף שיגיע ממכירתו עשוי להשפיע על חיזוק.



חתם והגיע לאימון הפתיחה. בריק לצד אלקסלסי (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי