צפו בתקציר: סילבסטר כבש צמד ב-2:2 של בית"ר ירושלים

יאקוב סילבסטר
יאקוב סילבסטר | ערן לוף

החלוץ הבקיע פעמיים (43 ו-66), אך הקבוצה מהבירה לא הצלחיה לנצח את צ'קבארי. אור אינברום פתח בהרכב לראשונה, גם דין אקפי ואיתמר ניצן עלו ב-11. אריק סאבו החטיא פנדל (37)

(גודל טקסט)
אחרי שגברה 0:1 על בודפשט הונבד, בית"ר ירושלים קיימה הערב (שני) את משחק ההכנה שלה במסגרת מחנה האימונים וסיימה רק ב-2:2 מול צ'קבארי מהליגה השנייה בהונגריה.


בית"ר פתחה את המשחק בלחץ שלא הניב מצבים מסוכנים וושמונה דקות לסיום המחצית ראשונה אור אינברום פרץ לרחבה משמאל והוכשל. אריק סאבו ניגש לנקודה הלבנה, אך פספס את המסגרת. שש דקות לאחר מכן הירושלמים כבשו את הראשון. כחילה מצא את סילבסטר שהקפיץ מ-16 מטר לרשת. בדקה ה-66 הסלובקי השלים צמד כשמצא את הרשת מקרוב לאחר טעות בהגנה ההונגרית. מאטה פאפ (64) וצ'אבה מולנר (84) כבשו לקבוצה המקומית.



בעוד יומיים תשחק הקבוצה מהבירה את משחקה האחרון במחנה מול מזוקובשד מהליגה הראשונה בהונגריה ובעוד עשרה ימים היא תצא לאורגיה למשחק חוץ נגד צ'יחורה במסגרת הסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית.


בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, דוד קלטינס, טל כחילה, קרלוס קוויאר, דין אקפי, אופיר קריאף, אריק סאבו, אור אינברום, יעקב בריהון, עידן ורד, יקוב סילבסטר.


כן שותפו: מיקי סירושטיין, עדן עזורי, מתן פלג, אבישי כהן, עוזיאל פרדו, נתנאל דלויה,  טמיר ללו, אור זהבי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי