בני סכנין ממתינה למהראן ראדי

בני בן זקן
בני בן זקן | עדי אבישי

הקבוצה מהמגזר תפתח עונת 2018/19 ללא מאמן כושר ועם זר אחד בלבד, הקשר שעזב את באר שבע צפוי להחזיר תשובה אם יגיע עד יום חמישי, אבידור ייפגש עם ההנהלה בימים הקרובים. שחקן בקבוצה: "ההנהלה חייבת להתעורר"

(גודל טקסט)

בני סכנין תפתח היום (שלישי) רשמית את אימוניה תחת המאמן החדש בני בן זקן. לאחר עונה מאכזבת, במועדון החליטו להיפרד מהמאמן טל בנין ובמקומו הגיע אקס בית"ר ירושלים בעונה החולפת. גם בגזרת השחקנים, סכנין ביצעה מהפכה בסגל כאשר נפרדה משחקניה הזרים פרט לג'ורדן פושה וחלק משחקניה הישראלים כמו עלאא אבו סלאח ומוחמד זבידאת. בנוגע לעידן שמש ויובל אבידור, בסכנין לא מימשו את האופציה על השניים אבל עדיין לא פסלו את האפשרות לפתוח עמם במשא ומתן מחודש. אבידור צפוי להיפגש עם ראשי סכנין בימים הקרובים בכדי לקבל החלטה סופית בנושא.

שחקן הרכש היחיד שחתם הוא ג'ורג' אקפביו מהפועל קטמון כשגם הקשר קלאודימיר פריירה סיכם את רוב תנאיו ולא מן הנמנע כי ביממה הקרובה תצא הודעה בעניינו. בגזרת השחקנים הישראלים, במועדון עדיין מקווים להגעתו של הקשר מהראן ראדי. האחרון אומנם מעוניין להגיע למועדון בעל שם גדול יותר כמו הפועל תל אביב אבל לא פסל את ההצעה מהקבוצה במדיה שיחק לפני שש שנים והבטיח תשובה עד יום חמישי.

שחקן נוסף שלא מן הנמנע שיצטרף הוא החלוץ מוחמד גאדיר. כפי שפרסמנו אתמול, לאחרונה מתקיימים שיחות בין אנשי סכנין לבין אנשי באר שבע בנוגע לטרייד לפיו גאדיר יחזור לסכנין בתוספת פיצוי כספי ואילו מוגרבי יעבור לבירת הנגב. "כל הצדדים רוצים להנות מהעסקה וההחלטה תתקבל בימים הקרובים" אמרו במועדון. מעבר לכך, בצוות המקצועי טרם מינו מאמן כושר ורוצים להתחזק בעוד חמישה שחקנים לפחות בעמדות הבלמים, המגן השמאלי והקישור, בן זקן צפה לאחרונה במספר שחקנים זרים ויקבל החלטה בנושא בקרוב. שחקן בסכנין: "ההנהלה חייבת להתעורר כי עד עכשיו אנחנו בפיגור משאר הקבוצות"

(מוחמד גאדיר במדי סכנין (אנצ'ו ג'וש, סוכנות ג'יני
מוחמד גאדיר במדי סכנין (אנצ'ו ג'וש, סוכנות ג'יני)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי