סגס תאמבי מעוניין לצאת לאירופה ולא צפוי להמשיך בסכנין

סגס תאמבי
סגס תאמבי | ערן לוף

אחד הסמלים של הקבוצה בשנים האחרונות בוחן באופציות בבלגיה ובאוסטריה. במועדון לא מתכוונים להמתין לקלאודמיר: "הוא קיבל הצעה יפה והוא לא עושה לנו טובה". שיחה תתקיים עם מוגרבי עד סוף השבוע

(גודל טקסט)

בני סכנין פתחה אתמול (שלישי) את אימוניה באופן רשמי, אבל למרות חיוכים מצד הצוות המקצועי החדש בראשותו של בני בן זקן, ישנה אי וודאות גדולה סביב המועדון. בינתיים הגיע לקבוצה שחקן רכש אחד בדמותו של חלוץ קטמון ג'ורג' אקפביו ומעבר לזה מתקשה הקבוצה מהמגזר למצוא שחקנים חדשים.

במועדון עדיין ממתינים לקשר הפועל באר שבע מהראן ראדי שהבטיח כי ייתן תשובה עד יום חמישי, ובנוסף בקבוצה הגישו הצעה רשמית לקשר הברזילאי של בית"ר ירושלים קלאודמיר פריירה שמצדו ביקש להמתין מספר ימים ולא מן הנמנע כי ירצה לחזור לשיחות מול הפועל חיפה שגם כן מעוניינת בו. בסכנין לא אהבו את העיכוב מצדו של הקשר הברזילאי ואמרו: "הוא קיבל הצעה יפה וטרם חתם. אנחנו ממשיכים קדימה, הוא לא עושה לנו טובה שהוא בא לפה".

במקביל, בקבוצה ממשיכים לעסוק סביב אי הגעתו של החלוץ פיראס מוגרבי לאימון הפתיחה. מהמועדון נמסר רשמית כי השחקן הודיע שהוא חולה, אבל מתחת לפני השטח מבינים את הרצון הגדול של השחקן לעזוב. בכל מקרה נראה כי עד סוף השבוע תתקיים שיחה נוספת בין ראשי המועדון לבין מוגרבי ובסופה יחליטו הצדדים על עתידו של השחקן בקבוצה.


לפחות רשמית הוא חולה ועל כן נעדר מהאימון. מוגרבי (דני מרון)

שחקן משמעותי נוסף שלא התייצב לאימון הפתיחה ונראה כי לא ימשיך הוא הקשר סגס תאמבי, שהיה מהסמלים הגדולים בעונה האחרונה וסיים חוזה. על אף הרצון של סכנין להמשיך את ההתקשרות עם הקשר, הוא מצדו מעדיף לחפש אלטרנטיבה באירופה. בסביבתו של השחקן אישרו כי ישנן מספר הצעות מבלגיה ומאוסטריה ולא מן הנמנע כי השחקן ייצא בקרוב לאירופה כדי לנהל שיחות בנושא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי