כוכבי העבר הגיעו לפרמיירת "מאה שנים למכבי חיפה"

שחקני מכבי חיפה
שחקני מכבי חיפה | ספורט1

הסרט שהופק בחסות צ'רלטון על סיפורם של הירוקים זכה להקרנת בכורה בהשתתפות השחקנים, הצוות ולא מעט אגדות. ארמלי: "הסרט הפתיע. מדובר במועדון שעוד יחזור לעצמו". יעקב שחר: "השקט אינו אומר דבר על העשייה"

(גודל טקסט)
מכבי חיפה ערכה הערב (חמישי) במתחם יס פלאנט בחיפה פרמיירה לסרט "מאה שנים למכבי חיפה", שהופק על ידי צ'רלטון. לאירוע הגיעו כל שחקני הקבוצה הנוכחית, הצוות המקצועי והניהולי וכמו גם מספר של שחקני ומאמני העבר שהיו חלק מההיסטוריה ואף מופיעים בסרט. בין השאר הגיעו שחקני עבר כמו אילון שווגר, אריק בנאדו ודודו אוואט.


נשיא מכבי חיפה יעקב שחר אמר לפני הקרנת הסרט: "מאוד מרגש לראות את כולם כאן, כל אחד עם העבר שלו, ההצטלבות שלו עם המועדון. תודה שבאתם. זאת העונה ה-27 שאני הבעלים של המועדון. בשנת 92 קיבלנו קבוצת כדורגל כשברקורד שלה לא מעט הישגים. זאת הייתה אחת הקבוצות הטובות בכדורגל הישראלי. ליוויתי אותה כספונסר מעונת האליפות השנייה. חרטנו על דגלנו להיות מועדון מוביל. זה ב-DNA שלנו. גם כשהתוצאות אינן טובות. זה מה שהפך אותנו למועדון כדורגל ששמו הולך לפניו בארץ ובעולם. אנו מנציחים את אלה שכבר לא איתנו. קבוצת הנוער תיקרא ע"ש ג'וני הארדי, הנערים ע"ש אשר עלמני, היציע הצפוני ייקרא ע"ש אבי רן".


על הקבוצה הנוכחית אמר: "הבאנו את מו אלאך שהקים צוות מקצועי מנוסה ובדרכו יקים ציוות של שחקנים. השקט שמלווה את העשייה אינו אומר דבר על העשייה עצמה". 


שלמה שרף
שלמה שרף "מכבי חיפה היא חלק מההיסטוריה שלי"


"לאחרונה קיבלתי מספר פרסים על מפעל חיים עבור פעילותי במכבי חיפה ותרומתי לספורט בכלל", הוסיף הבעלים. "לא הייתי מגיע לזה ללא עזרה. אני מודה לצביקה וייצנר שמלווה אותו, לאיתמר צ'יזיק, למנכ"ל אסף בן דב, לסגן הנשיא עוזי מור וכמובן למשפחות שלנו. לא פעם חסרנו מהבית. הם סבלנו את הכול. מגיעה להם תודה".


אחד האורחים, המאמן אלישע לוי שזכה עם הקבוצה בשתי אליפויות ב-2009 ו-2011, סיפר: "אני שמח להיות כאן. זה רגע מרגש להיות חלק מההיסטוריה של המועדון ואפילו חלק משמעותי בה".



עוד מאמן עבר, שלמה שרף, אמר: "אין ספק שכולנו חלק מההיסטוריה במכבי חיפה ומכבי חיפה היא חלק מההיסטוריה שלי. לצערי לאחרונה יענקל'ה מוקף ביועצי אחיתופל ואני מקווה שהם יחזרו לעצמם".



אלישע, שחר ושרף. הנשיא מוקף ביועצי אחיתופל? 


כוכב העבר זאהי ארמלי: "מכבי חיפה הפתיעה אותנו עם הסרט הזה, וזה מראה על זה שמדובר במועדון גדול. לצערי זה לא עובד לאחרונה, אבל אני בטוח שחיפה עוד תחזור לעצמה".


ניר דוידוביץ' ודודו אוואט (אלבום פרטי)
ניר דוידוביץ' ודודו אוואט מתאחדים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי