רשמית: סטו חתם לשנתיים בב"ש, מיגל ויטור הוקפא

ז'וליאן סטו
ז'וליאן סטו | האתר הרשמי

בלם/קשר נאנסי בן ה-30 יהיה הזר השישי, הבלם הפורטוגלי שילם את המחיר. לפני כשנה, נגזרו עליו שלושה חודשי מאסר על תנאי. סינדי חיימוב: "גיא מעולם לא ניהל מו"מ תחת חוזה". גורש יפתח מול טאלין

(גודל טקסט)

ברק בכר מצא את הזר השישי שלו. הבלם/קשר הצרפתי ז'וליאן סטו (30), ששיחק בארבע השנים האחרונות בנאנסי, הצטרף להפועל באר שבע רשמית בחוזה לשנתיים ומכיוון שהוא הזר השביעי של הקבוצה, הודיעו ראשי האלופה על הקפאתו של הפורטוגלי מיגל ויטור, שגם כך פצוע ולא יהיה כשיר בחודשים הקרובים.

לספורט1 נודע שבכר חיפש קשר אחורי שיכול לשחק גם כבלם ולאחר שבחן את אדי סילבסטרה ובדק מספר מועמדים, יצרף את הצרפתי. סטו שיחק רוב חייו בליגה הצרפתית השנייה למעט עונה אחת עם נאנסי בליגה הבכירה. אשתקד כבש שער אחד ב-23 הופעות ליגה. לפני המעבר לנאנסי שיחק במשך שש שנים בטור.

"אני מתרגש ושמח להצטרף לקבוצה, ובטוח שביחד נעשה הכל כדי להגשים את החלומות שלנו", אמר ז'וליאן סטו לאתר הרשמי של הפועל באר שבע. הוא יירשם לסגל הקבוצה למשחקים באירופה ויטוס מחר בבוקר על מנת להצטרף לקבוצה באסטוניה.


אסי רחמים מציג את הרכש החדש (האתר הרשמי)

כאמור, מי שנאלץ לשלם את המחיר, מכיוון שסטו הוא הזר השישי של הקבוצה – לצד יאניס אנסטיס, מיהאי קורהוט, ג'ון אוגו, טוני וואקמה ותומאש פקהארט – הוא הבלם הפורטוגלי מיגל ויטור. מב"ש נמסר כי "בעצה אחת עם מיגל ויטור, הוחלט על הקפאתו של הבלם הפורטוגלי עד להחלמתו וחזרתו למשחק פעיל, וזאת על מנת לפנות מקום לסטו במצבת הזרים של הקבוצה. מיגל ויטור יחזור לסגל עם החלמתו וחזרתו למשחק פעיל וימשיך את תהליך השיקום במסגרת המועדון. אנו מודים למיגל על הנכונות לסייע למועדון לעמוד ביעדיו". ויטור יוכל להירשם מחדש, אך ורק אם הפועל ב"ש תרשום אותו כזר שישי, משמע תשחרר את אחד הזרים הקיימים בסגל, רק בחלון ההעברות בינואר או בתחילת עונת 2019/20.

ובחזרה לצרפתי. בחודש מרץ 2017 נעצר סטו בחשד שתקף את בת זוגו. הוא הורשע בתקיפה ובמסגרת עסקת טיעון נגזרו עליו שלושה חודשי מאסר על תנאי ופיצויי נזיקין בגובה 3,500 יורו. השניים כבר היו בזמן האירוע בעיצומם של הליכי גירושין. סטו הכחיש בראיונות עיתונאים שהכה את אשתו ואמר: "אני לא יכול להכות את אם שלושת ילדיי". השחקן אישר שבלהט ויכוח על כסף, הוא אחז בזרועה ודחף אותה לעבר כיסא.


סטו בצרפת. בכר חיפש קשר שיכול לשחק גם כבלם (AFP)

בנושא אחר. סינדי חיימוב, רעייתו של שוער הפועל באר שבע גיא חיימוב, פרסמה היום את גרסתה לפרשת הובלת הרהיטים מדירתם בדרום הארץ ליעד צפוני יותר. בפוסט נוקב שהופיע בחשבון האינסטגרם שלה, הכחישה אשת השוער שנמצא בדרכו אל מחוץ לשערי קבוצתו, את הדיווחים ולפיהם הזמנת המוביל השתלבה כביכול עם תוכניתם לעזוב לקבוצה אחרת.

כך כתבה גברת חיימוב: "בתקופה זו אני רוצה לאפשר לגיא את השקט שמגיע לו בקרקס שמתנהל סביבו. ניסיתי להימנע, לא להביע את תדהמתי ואכזבתי, אבל אני חייבת להגיב לפחות בנוגע לעניין ההובלה. כאשר בעלי היקר שהה במחנה אימונים, העברתי דירה בלעדיו מעומר לבאר שבע זאת כדי שנהיה קרובים למגרש ולבתי הספר. ביום שפרסמתי כי אני מחפשת מובילי, אבל סיפרו שיש לנו טיוטת חוזה מה שלא היה ולא נברא. גיא לעולם לא ניהל מו"מ תחת חוזה. חיפשתי הובלה לארבעה פריטים. ההובלה הייתה מיועדת למרכז הארץ לתרומה".

הגברת חיימוב סיכמה: "חבל שיש כל כך הרבה ספקולציות סביב נושא המעבר ושיש מי שדואג להפיץ שמועות שקריות וזדוניות. אנו כואבים את הסיטואציה אליה גיא נקלע בטח אחרי תרומתו הרבה לקבוצה". השוער עצמו לא המריא עם חבריו לטאלין למשחק נגד פלורה במסגרת סיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות. שוער הרכש היווני יאניס אנסטיס טרם נרשם לאירופה, אך ב"ש תוכל לעשות זאת עד מחר בחצות, כשבכל מקרה נראה שדודו גורש יפתח במשחק. באר שבע שתקיים מחר את האימון המסכם בטאלין, יצאה לאסטוניה ללא חאתם אלחמיד וטוני וואקמה הפצועים, ג'ון אוגו שקיבל מנוחה ומוחמד גאדיר שלא נרשם לאירופה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי