מכבי ת"א יצאה להונגריה, דסה: "מאמין שהמסורת תעזור לנו"

אלי דסה
אלי דסה | מכבי תל אביב

הצהובים יפגשו בחמישי את פרנצווארוש במוקדמות הליגה האירופית (ישיר בספורט2 החל מ-19:50), המגן אמר בשדה התעופה: "מקווה שנשיג את התוצאה שאנחנו צריכים". מרבית המושאלים נשארו, ספק אם אופואדו יספיק להירשם

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב קיימה הבוקר (שלישי) אימון במתחם קריית שלום ובשעות הערב יצאה להונגריה למשחק הראשון במוקדמות הליגה האירופית נגד פרנצווארוש שייערך ביום חמישי ויועבר בשידור ישיר בערוץ ספורט2 בשעה 19:50.


מכבי תל אביב יכולה על פי מגבלות אופ"א שחלות על המועדון לרשום רק 22 שחקנים למפעל האירופי. מי ששמו לא נשלח הוא הקשר מאוויס צ'יבוטה שאמור לעזוב במכירה או בהשאלה וכמוהו לא יצאו למשחק גם שגיב יחזקאל, דור ג'אן, מתן בלטקסה, אור דסה, אליאל פרץ, שון גולדברג, יונתן כהן ודניאל טננבאום. יש לציין כי בניגוד לצ'יבוטה, ג'אן, יחזקאל ופרץ, טננבאום, גולדברג וכהן דווקא נרשמו על ידי מכבי תל אביב למשחקים באירופה ונשארו בארץ מסיבות מקצועיות.


בשדה התעופה אמר אלי דסה לאתר הרשמי: "זו פתיחת העונה, משחק רשמי ראשון ולא קל שמחכה לנו, אבל אני מקווה שנמשיך את המסורת של מכבי תל אביב באירופה. אני מאמין שהניסיון יעזור, בעיקר המסורת, ואני מאמין שנעשה את העבודה שמוטלת עלינו. ניתחנו, למדנו ואנחנו מוכנים במאה האחוז ומקווה שנשיג את התוצאה שאנחנו רוצים וצריכים ולא יכולים לחכות לחזור למגרש הביתי ולהרגיש ולשמוע את הקהל שלנו".



אלי דסה במחנה האימונים. המשחק הרשמי הראשון מגיע (האתר הרשמי)


איביץ' וקבוצתו ייצאו למשחק עם שני שוערים בלבד, פרדראג ראיקוביץ' וחביב אוחיון מכיוון שטננבאום פצוע. מי שספק אם יספיק להירשם לשני המשחקים מול פרנצווארוש הוא הקשר הניגרי צ'יקו אופואדו, שעדיין שוהה במולדתו וייתכן שיגיע לישראל ויחתום רשמית רק בסוף השבוע.


ללא כל קשר לפציעת טננבאום, שוער קבוצת הנוער, דניאל פרץ, שחגג היום יום הולדת 18 חתם על חוזה עד 2021 פלוס אופציה להארכה בשנתיים נוספות. פרץ מתאמן עם הקבוצה הבוגרת לצדם של פרדראג ראיקוביץ' חביב אוחיון ודניאל טננבאום.


פרץ אמר לאחר החתימה: "זוהי הגשמת חלום עבורי ועכשיו נותר לי לעבוד קשה ולהצדיק את האמון שניתן ליעל מנת לתרום למועדון". המנכ"ל בן מנספורד הוסיף: "דניאל הרשים אותי מיד עוד במהלך מחנה האימונים שנערך בקיץ שעבר באוסטריה. בדניאל פרץ ניתן למצוא את כל מה שנחנו מחפשים במכבי תל אביב".

Playing with the Big Boys: Daniel Peretz's Experience with the First Team https://t.co/y2vlzzqFdjpic.twitter.com/x1Bp364ymi

— Maccabi Tel-Aviv (@MaccabiTLVFC) July 8, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי