גולדברג מסרב להאריך חוזה, גלזר, ברסקי וחוזז יישארו?

מאוויס צ'יבוטה, דן גלזר, שון גולדברג
מאוויס צ'יבוטה, דן גלזר, שון גולדברג | מכבי תל אביב

במכבי ת"א הופתעו מההחלטה לצאת למשחק מול פרנצווארוש (חמישי, 20:00 בספורט2) עם 20 שחקנים ולהשאיר בארץ את המגן, לספורט1 נודע שהסיבה היא לא רק מקצועית. איביץ' יחליט לגבי אצילי ושכטר, ז'איר וסבוריט יפתחו

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב נחתה בשעת לילה מאוחרת בבודפשט, הונגריה, לקראת משחקה הראשון לעונת 2018/19 בסיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית מול קבוצת הפאר המקומית פרנצווארוש (ישיר בספורטHD2 החל מ-19:50).

הקבוצה תערוך הערב את האימון המסכם ומסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות מול הקבוצה שסיימה את העונה שעברה במקום השני בהונגריה, כשהמאמן החדש ולאדן איביץ', שעבורו תהיה זו בכורה על הקווים בצהוב, יחליט בנוגע לכשירותם של עומר אצילי ואיתי שכטר שסחבו פציעות קלות מאז סיום מחנה האימונים של הקבוצה בפולין.

מי שאמורים לפתוח בהרכב הם שני שחקני הרכש הזרים, הבלם ז'איר אמאדור והמגן השמאלי אנריק סבוריט שהצטרפו במהלך מחנה האימונים ושותפו בשני משחקי ההכנה האחרונים, כולל ב-0:6 על בית"ר תל אביב/רמלה בסוף השבוע. איביץ' מתכנן לצרף לסגל בלם זר נוסף, אולם לפחות עד אז ימשיך איתן טיבי במרכז ההגנה ואלי דסה ישלים את החלק האחורי. לדסה הוצע לאחרונה חוזה משודרג לחמש שנים, אולם הוא טרם נענה להצעה.


סבוריט. זו תהיה גם הבכורה שלו במכבי תל אביב (באדיבות האתר הרשמי)

בין הקורות בהונגריה כמובן יפתח פרדראג ראיקוביץ', שבקבוצה עושה מאמצים כבירים למכור אותו בסכום גבוה ככל הניתן ולהשתמש בכספי המכירה לרכישת שחקנים, ייתכן שביניהם גדי קינדה ומאור קנדיל ובמידת הצורך אולי גם שוער במקומו של הסרבי. הניגרי צ'יקו אופואדו שכבר סיכם את כל תנאיו יגיע ארצה, יעבור בדיקות רפואיות ויצטרף ללא תמורה בחוזה של כ-400 אלף יורו לעונה במשך שנתיים. ובחזרה למשחק בהונגריה, בקישור האחורי מתוכננים לשחק דור פרץ ואבי ריקן כשהמערך ההתקפי יקבע לאחר האימון הערב, אבל על ארבע מקומות מתחרים עומר אצילי, דור מיכה, וידאר קיארטנסון, ארון שוינפלד ואיתי שכטר.

שחקני מכבי תל אביב הופתעו בתום אימון הבוקר אתמול מהחלטת המאמן לצאת עם 20 שחקנים בלבד ולא לכלול בין השאר את שון גולדברג, שדווקא נרשם למשחקי הקבוצה באירופה. ההחלטה הוסברה כמקצועית, אבל לספורט1 נודע כי גולדברג שנכנס לעונת החוזה האחרונה שלו התבקש לחתום על חוזה ארוך טווח חדש ובשלב זה אין נכונות מצדו לעשות זאת. גולדברג מודע לכך שיתקשה להיות שחקן הרכב ומסתמן כי כמו בשנים שעברו, אז שיחק בהפועל תל אביב, בני יהודה ובית"ר ירושלים, גם הפעם יושאל.


גולדברג. מסרב להאריך חוזה וצפוי לצאת לשנת השאלה נוספת (דני מרון)

במכבי תל אביב האמינו כי השחקנים המושאלים ששבו יתקעו יתד ויהיו מבשורת השינוי המקצועי, אך מתברר כי לא כך הדבר. שגיב יחזקאל, אליאל פרץ, מאוויס צ'יבוטה, מתן בלטקסה, דור ג'אן ויונתן כהן יהיו הראשונים שיעזבו בעסקאות מכירה והשאלה כשגם אור דסה ושחר פיבן לא צפויים לדקות משחק משמעותיות וייתכן שיושאלו.

לדן גלזר, רוסלן ברסקי ומתן חוזז ברור כי אם יחליטו להמשיך במכבי תל אביב על פי ההחלטה של הצוות המקצועי הם יהיו שחקנים משלימים בסגל שאליו כאמור יגיעו עוד מספר שחקנים חדשים. לכל "המושאלים" נאמר שההחלטה לגביהם תהיה רק במהלך הקיץ, דבר שגם ייקבע בהתאם לבניית הסגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי