הדוגמנית הישראלית שמסחררת את ניימאר

ניימאר
ניימאר | AFP

אחרי שהתלהב מנטע אלחמיסטר ואמר לכל העוקבים שהוא אוהב את בר זומר, הכוכב הענק של ברזיל ופאריס סן ז'רמן חיזר דרך האינסטגרם גם אחרי ספיר קשתי ועשוי להגיע בקרוב לישראל (!!), לפי דיווח בוואלה סלבס

(גודל טקסט)
בשנה האחרונה שמו של כוכב פאריס סן ז'רמן ונבחרת ברזיל, ניימאר כמובן, נקשר עם דוגמניות ישראליות מהשורה הראשונה לא פעם אחת ומסתבר שגם לא פעמיים. הכל התחיל כשהברזילאי התלהב קשות מנטע אלחמיסטר שפגשה אותו בתצוגה של טומי הילפיגר בעיר האורות והפך לעוקב נאמן. זה המשיך כששי אביטל, הסוכן של אלחמיסטר, הפגיש בין השחקן לבין השורדת לשעבר בר זומר, שגם מיוצגת תחת השרביט של אביטל וגרמה לניימאר לומר לה קבל עם ואינסטוש "אני אוהב אותך", בעברית כמובן.


השתלשלות האירועים קרתה בזמן שהברזילאי צמוד חזק לשחקנית והדוגמנית ברונה מרקזין, שבוודאי לא תשמח לשמוע (בלשון המעטה) ששמו של בן הזוג שלה נקשר שוב עם דוגמנית ישראלית ששמה ספיר קשתי. כפי שפורסם היום (רביעי) בוואלה סלבס, השחקן שהודח עם נבחרתו מהמונדיאל, ניהל רומן ברשת עם קשתי. הכל התחיל כשהיפייפיה קיבלה ממנו הודעה באינסטגרם והחלה לנהל איתו שיחות שעברו לוואטסאפ ולשיחות וידאו ארוכות כולל דיבורים על מפגש פנים אל פנים, מה שמצביע על העובדה שאחד מאנשי הקשר בפלאפון של הדוגמנית ההורסת הוא: "ניימאר".


על פי הפרסום, הרומן נגדע עוד לפני שהחל מאחר שהכדורגלן החליט לעשות פרסה ולהתאפס על עצמו – בכל זאת הוא מנהל זוגיות עם השחקנית הברזילאית שהייתה לצידו לאורך כל השיקום והפציעה בחודשים האחרונים. עוד פורסם בוואלה סלבס כי מקורבים לשחקן בישראל יודעים לספר כי הוא מתכנן לבקר ממש בקרוב בארץ הקודש. אז האם העסקה עם בר רפאלי וקרולינה למקה יוצאת לדרך או שהוא פשוט החליט להגיע לבחון את האופציה לבת זוג ישראלית? כנראה שמצאנו סיבה נוספת לאי ההצלחה שלו עם ברזיל בגביע העולם – החולשה שלו לישראליות גומרת אותו.


יש להבהיר כי ספיר קשתי הבהירה שאין בכוונתה להגיב לפרסומים. בלי קשר לניימאר, הדוגמנית הברונטית המהממת יש לומר, מחזיקה בחשבון של 18 אלף עוקבים וביניהם לא מעט כאלו מליגת העל. חוץ מזה היא גם חברה טובה של יובל בן לולו וספיר יודשקין-יצחקי וגם של ליאור אוחיון בעלת מותג בגדי הים "לומייר" שהפכה את החברה היפה לפרזנטורית המותג. אפשר להבין מדוע.


 

Indian mood • || ✨ @lumiere_bikini #shabbatshalom

A post shared by Sapir Kashty (@sapirkashty) on



 

• #shabbatshalom

A post shared by Sapir Kashty (@sapirkashty) on



 

Lumière's 2018 Summer Collection •| @lumiere_bikini #shooting #lovethesun

A post shared by Sapir Kashty (@sapirkashty) on



 

January in Israel •| @lumiere_bikini #nofilter #sunset #sun #bikini

A post shared by Sapir Kashty (@sapirkashty) on



 

shooting for @lumiere_bikini • #fromtoday #lovemybikini #justsmile

A post shared by Sapir Kashty (@sapirkashty) on





זוכרים את המפגש עם נטע אלחמיסטר? (אינסטגרם)



גם מפגש עם בר זומר התקיים (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי