הבקרה לחדרה: "ללא ניהול תקין לא תוכלו להעמיד תקציב"

הפועל חדרה חוגגת עלייה
הפועל חדרה חוגגת עלייה | שלומי גבאי

העולה החדשה לליגת העל קיבלה מכתב אזהרה מהבקרה התקציבית, בדרישה להעביר את הקבוצה לניהול מסודר ותקין. גורם במועדון: "אף גורם לא יוריד אותנו ליגה. חבל שבמקום לעזור לנו יש גורמים שרוצים שלא נהיה שם"

(גודל טקסט)

הפועל חדרה הופתעה למצוא הבוקר (רביעי) מכתב מהבקרה התקציבית. לפיו ישנו חשש לגבי עתיד הקבוצה בעונה הקרובה. במכתב שהתקבל במשרדי המועדון נכתב שאם הקבוצה לא תזכה לקבל את האישור לניהול תקין מרשם העמותות, היא תתקשה לפתוח את העונה ולמעשה לא תוכל להעמיד את תקציב המינימום הדרוש לליגת העל.

בחדרה הבהירו כי המכתב נועד 'להפחיד' את הקבוצה, שתקבל את הפשרה של רשם העמותות לפיה יירדו לעולה החדשה תשע נקודות ואז הקבוצה תוכל לקבל את הניהול התקין. במועדון סיפרו כי זו לא הפעם הראשונה שמגיע מסר מרשם העמותות לפיו עדיף לחדרה להסכים לפשרה ולא להגיע לבית המשפט. בחדרה ממשיכים לטעון לצדקתם והם בטוחים שבית המשפט יכריע לטובתם. בנוסף לכך, העולה החדשה הבהירה כי שום קבוצה בישראל עדיין לא סיימה את הליך העברת התקציב בבקרה. גורם בחדרה אמר: "אף גורם לא יוריד אותנו ליגה. אנחנו בטוחים שנקבל גם את הנקודות וגם את הניהול התקין מבית המשפט. חבל שבמקום לעזור לנו יש גורמים שרוצים שלא נהיה שם".

בתגובה הרשמית של חדרהנכתב: "הפועל חדרה רשמה הישג היסטורי ועלתה לליגת העל בזכות. לא יעלה על הדעת שאיזשהו גורם במדינת ישראל ייקח את זה ממנה וממאה אלף תושבי העיר שעומדים מאחוריה. גם בדיונים מול רשם העמותות שאלת ההופעה בליגת העל כלל לא עלתה על הפרק. יתרה מזאת, רשם העמותות הודיע רשמית כי הפועל חדרה תשחק רק בליגת העל וביקש להפחית נקודות ממאזן הקבוצה, מה שלא היה מקובל עלינו, ולכן כנראה ניפגש בבית המשפט. מעולם לא דובר על מצב שבו רשם העמותות יקבע באיזו ליגה תשחק הפועל חדרה. תפקידו הוא לא להתערב בהישגים ספורטיביים. אנו קוראים לכל הגורמים להתעשת ולהבין כי לא ניתן לגזור על המועדון אסון ספורטיבי בגלל בעיות שיש להן פתרון חוקי וסביר. אנו בטוחים כי גם ברשות לבקרה וגם ברשם העמותות יפנימו את העובדה שהפועל חדרה תשחק רק בליגת העל, ויחד נגבש פתרון שמקובל על כל הצדדים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי