הקשר הצרפתי אנז' פרדי פלומן חתם בהפועל חדרה

אנז'ה פרדי פלומיין
אנז'ה פרדי פלומיין | האתר הרשמי

העולה חדשה לליגת העל המשיכה את מסע הרכש: "מדובר בשחקן מוכשר שנמצא בתחילת דרכו". טרם התקבלה החלטה לגבי הבלם הסרבי, במועדון ממתינים לתשובה סופית מיובל שבתאי. הקבוצה גברה על נצרת עילית 1:3

(גודל טקסט)

הפועל חדרה, העולה החדשה לליגת העל, המשיכה הערב (חמישי) את מסע החיזוק המרשים שלה כשצירפה לשורותיה את אנז'ה פרדי פלומיין, קשר צרפתי בן 23. "מדובר בשחקן מוכשר שנמצא בתחילת דרכו ואנחנו בטוחים שהוא יפרוץ אצלנו", אמרו בחדרה.



הקשר בן ה-23 שיחק בעונה החולפת בקבילי רואן הצרפתית שירדה בסיום העונה לליגה השלישית. השחקן הגיע השבוע להתרשמות בקבוצה מהשרון ולאחר שהרשים את הצוות המקצועי חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. השחקן יטוס הלילה לצרפת ויצטרף לחדרה ביום שני במחנה באימונים בפולין.


הקבוצה גברה הערב 1:3 על נצרת עילית במשחק אימון. המפסידה עלתה ליתרון משער של גל קעטבי, אך פנדל מוצלח של אסי גומה ושערים של עמית כהן ומוחמד אבו פאני קבעו מהפך במהלך המחצית השנייה.



בתוך כך, שחקן נוסף שטרם הוחלט לגביו הוא הבלם הסרבי אלכסנדר איגנייטוביץ'. במועדון טרם קיבלו החלטה לגביו ונראה כי הוא ייצא עם הקבוצה למחנה האימונים. בגזרת הישראלים במועדון מחכים לתשובתו הסופית של יובל שבתאי ואם יסכים להגיע, הוא צפוי לחתום עד יום ראשון ולהצטרף לקבוצה בפולין.



ממתינים לתשובה. שבתאי (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי