חוזר למקורות: עומר דמארי חתם לשנתיים בהפועל ת"א

עומר דמארי
עומר דמארי | האתר הרשמי

החלוץ יצטרף למחנה האימונים של הפועל תל אביב בפולין ביום ראשון וישמש כקפטן לצידו של אוראל דגני. ז'אורז'יניו ניתק מגע ומתרחק מהמועדון, אדווינס גירדוויניס הליטאי (25) הוצג ויצטרף

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב קיימה הבוקר (שישי) אימון על חוף הים והיא משלימה את ההכנות ליציאה ביום ראשון למחנה אימונים ומשחקים בפולין. החלוץ עומר דמארי קיבל את האישור הרשמי על עזיבת קבוצת ר.ב. לייפציג וחתם בשורות האדומים, כפי שפורסם לראשונה באתר ספורט1.

ההסכם הוא לתקופה של שנתיים והוא אמור להגביר את קצב רכישת המנויים. נכון לעכשיו, נרכשו 3000 מנויים על ידי אוהדי הקבוצה. גורם בכיר בהפועל תל אביב אמר הבוקר: "דמארי הוא השחקן המרכזי שהפועל תל אביב החליטה לצרף והוא יהיה במחנה האימונים בפולין החל מיום ראשון כדי להשתלב מקצועית בסגל שעבר מהפך בקיץ". דמארי ישמש כקפטן מוביל יחד עם אוראל דגני. 

דמארי אמר לאחר החתימה: "חיכיתי הרבה זמן לחזור וללבוש את החולצה האדומה, אני מאושר לחזור הביתה. אני מקווה שנשמח את הקהל המדהים שלנו. התגעגעתי".

בהפועל תל אביב החליטו בשלב זה שלא לנהל מו"מ עם הברזילאי ז'אורז'יניו ולא עם קבוצתו בית"ר ירושלים. גורם בקבוצה אמר בנוגע לסאגה: "הוא ניתק מגע ואנחנו לא יודעים נכון לעכשיו מה איתו".

גירדוויניס. עשר הופעות בינלאומיות (האתר הרשמי)
גירדוויניס. עשר הופעות בינלאומיות (האתר הרשמי)

הבלם הליטאי אדווינס גירדוויניס שסיכם אתמול בקבוצה לעונה אחת, נחת בארץ ועבר בדיקות רפואיות. הוא חתם  על החוזה והוצג רשמית בקבוצה. הליטאי מחזיק בעשר הופעות בינלאומיות והוא יצטרף ביום ראשון למחנה האימונים של הפועל תל אביב בפולין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי