אוסידון נפרד רשמית מהפועל חיפה, מוחמד גאדיר מתקרב

מוחמד גאדיר
מוחמד גאדיר | דני מרון

בכרמל אישרו כי חלוץ האלופה מועמד מוביל. קיבל הצעה לחתום לשנתיים, כשהעסקה עשויה להיסגר תוך ימים. התלבטות לגבי פאפאזוגלו שהרשים מול וארחם ב-1:1 במחנה. הקבוצה פרסמה הודעת פרידה מסגן הנשיא

(גודל טקסט)

מה שהיה ברור בתחילת השבוע, הבוקר (רביעי) הפך לרשמי. לאחר שנתיים כסגן נשיא הפועל חיפה ונציג הבעלים יואב כץ, דורון אוסידון והפועל חיפה הודיעו על היפרדות משותפת כשאוסידון הבהיר כי הגיע הזמן מבחינתו למצוא אתגר חדש.

בהודעה רשמית שנמסרה מטעם המועדון נכתב כי הפועל חיפה מודה לדורון על העבודה הנהדרת בשנתיים החולפות בהן המועדון זכה בגביע המדינה והגיע להופעה באירופה, תוך תצוגות ועונה בלתי נשכחת בליגת העל בעונה החולפת, כאשר לאוסידון היה חלק בלתי מבוטל בהצלחה. הבעלים יואב כץ נפרד: "אני מודה לדורון על העבודה לצדי בשנתיים האחרונות תוך הפגנת נאמנות, מקצוענות, אכפתיות הכל לטובת הצלחת הפועל חיפה, בעונה הטובה ביותר בהיסטוריה של הפועל חיפה. אני רציתי שדורון יישאר, אך מכבד את החלטתו לעזוב ומאחל לו הצלחה גדולה בהמשך דרכו".


דורון אוסידון
 סיכם: "זה יום לא קל עבורי, ההחלטה לעזוב את הפועל חיפה, מועדון אליו נקשרתי, לבעלים יואב כץ, לצוות המקצועי, לשחקנים , עובדים, אוהדים, לא הייתה קלה. אנשים נפלאים, כולם יחסרו לי, אבל החלטתי להמשיך לאתגר חדש. אני שמח שבתקופה שלי בהפועל חיפה המועדון רשם הישגים נפלאים – זכייה בגביע המדינה, הגעה לאירופה, עונה נהדרת מבחינה מקצועית וכן ניהולית עם רגעים בלתי נשכחים. בתקופתי המועדון ידע להביא ספונסרים שצעדו יחד איתנו, האוהדים ליוו אותנו לכל מקום, כולל עשרות אלפי האוהדים שהגיעו למשחקי חצי וגמר הגביע. אני רוצה להודות לבעלים יואב כץ על ההזדמנות האמון והעבודה המשותפת גם כאשר היו רגעים לא קלים, הייתה לנו סך הכל הבנה שהכול לטובת הפועל חיפה. אני בטוח שנהיה בקשר גם בעתיד".


אוסידון. החליט למצוא אתגר חדש ובחר לעזוב (ערן לוף)

בנושא אחר, חיפה סיימה אתמול את המחנה בתיקו 1:1 מול זולטה וארחם הבלגית (שער של ראדו גנסארי) ותחזור ביממה הקרובה לישראל. במועדון רוצים להתחזק במיוחד בחלק הקדמי לאחר עזיבתו של עדן בן בסט וכפי שפרסמנו המועמד המוביל הוא החלוץ מוחמד גאדיר, שכבר קיבל הצעה לשנתיים ואף שוחח עם המאמן ניר קלינגר שאמר כי מאמין בו ועל כן הוא צפוי לקבל תפקיד משמעותי במרכז ההתקפה.

בהפועל חיפה מאמינים כי העסקה מול גאדיר וב"ש תיסגר עד סוף השבוע: "סיכויים גבוהים שהעסקה תצא לפועל ואנחנו רוצים לעשות זאת במהרה בכדי שגאדיר יצטרף אלינו לאירופה בשבוע הבא", אמרו במועדון. בנוסף ישנה בקבוצה התלבטות לגבי החלוץ היווני תנאסיס פאפאזוגלו שהרשים באימונים עם הקבוצה ואף שיחק אתמול מחצית אחת במשחק האימון. ההתלבטות באה בעיקר בשל העובדה שמדובר בזר שישי של האדומים ובמהלך היום יחליט קלינגר לגבי הסוגיה. לא מן הנמנע כי פאפאזוגלו יגיע למספר ימי התרשמות עם הקבוצה גם בישראל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי