רשמית: קלאודמיר פריירה חתם לשנתיים בבני סכנין

קלאודמיר פריירה
קלאודמיר פריירה | דני מרון

הברזילאי שסיים חוזה בבית"ר ימשיך לעונה חמישית בישראל והצטרף למאמנו בעונה שעברה בני בן זקן. הקשר ימריא לחבריו החדשים במחנה האימונים בפולין

(גודל טקסט)

קלאודמיר פריירה ממשיך בליגת העל. הקשר הברזילאי שסיים חוזה בבית"ר ירושלים חתם רשמית לשנתיים בבני סכנין ויחבור למאמנו בעונה שעברה, בני בן זקן. קלאודמיר יצטרף לחבריו החדשים במחנה האימון בפולין. מדובר בשחקן הרכש הרביעי שהגיע לקבוצה הקיץ אחרי ג'ורג' אקפביו, מהראן ראדי והבלם אלבן פנישי.

הקשר, שיחגוג בחודש הבא 34, הגיע לבית"ר מנסיונאל הפורטוגלית בקיץ 2014. הוא רשם 140 הופעות בליגת העל בארבע השנים האחרונות וכבש 14 שערים, מתוכם תשעה בעונה שעברה. למרות זאת, בית"ר החליטה לא לממש את האופציה להארכת חוזהו. קלאודמיר ניהל בקיץ מגעים גם עם הפועל חיפה, אך זו ויתרה על שירותיו והוא יצטרף לסגל המרשים שנבנה בסכנין.

אמנם בסכנין לא אהבו את ההתנהלות של סוכנו של פריירה ש"זגז"' בין הקבוצות ואף כבר חשבו לוותר על שירותיו, אבל ההתעקשות של המאמן בני בן זקן הביאה לכך שהשחקן סיכם על חוזה לשנתיים. פריירה יגיע במהלך היום למשרדי המועדון ויחתום רשמית והמטרה שכבר היום יטוס ויצטרף לשאר הקבוצה בפולין. "מדובר באחד הקשרים הטובים בליגה בעונה האחרונה ולבטח בקשר הזר הטוב ביותר שיכולנו להביא", אמרו במועדון.


קלאודמיר פריירה. נחת בסכנין למרות הכל (צילום: האתר הרשמי של בני סכנין)

פריירה יהיה הזר הרביעי של הקבוצה לצדם של הבלם אלבין פנישי וצמד החלוצים ג'ורדן פושה וג'ורג' אקפביו. אגב, האחרון כידוע נמצא בישראל בשל בעיות ויזה וקיבל תוכנית עבודה מסודרת מהצוות המקצועי. כעת במועדון מעוניינים לצרף מגן שמאלי זר וישנה אפשרות לצירוף בלם נוסף. "אנחנו עובדים בצורה מסודרת וכל שחקן חדש שיגיע ייבחן בצורה מדוקדקת" אמרו בסכנין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי