"קיארטנסון מבוקש ב-3 קבוצות באנגליה, מחירו 3.5 מיליון ליש"ט"

מכבי תל אביב
מכבי תל אביב | אריאל שלום

שחקני מכבי ת"א החמיאו לעטר על השער הנפלא שכבש נגד פרנצווארוש, שהעלה את הצהובים שלב במוקדמות הליגה האירופית. ברסקי: "חולם להגיע עם הקבוצה לאירופה". בממלכה טוענים: האיסלנדי עשוי להימכר לצ'מפיונשיפ

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב עלתה אתמול (חמישי) לשלב הבא של מוקדמות הליגה האירופית לאחר שניצחה את פרנצווארוש 0:1 משער מרהיב של אלירן עטר. ביום חמישי הבא תגיע לאצטדיון בנתניה הקבוצה הסרבית רדניצקי, היריבה הבאה של הצהובים. רדניצקי כבר שיחקה בעבר בישראל, כשביקרה כאן ב – 1959 והפסידה במשחק ידידות לאותה מכבי תל אביב 2:0.


המאמן ולאדן איביץ' מכיר היטב את רדניצקי ואתמול אמר כי מדובר בקבוצה חזקה מאוד אשר מדורגת שלישית אחרי הכוכב האדום ופרטיזן בלגרד. כבר מיום ראשון יתחיל הצוות המקצועי של איביץ' לעשות לשחקנים היכרות עם שחקני רדניצקי.


מאמן פרנצווארוש תומס דול אמר: "מכבי תל אביב יכולה להגיע לשלב הבתים דרך רדניצקי ומועדון נוסף מהדרג הנמוך. בהמשך, כשיכנסו למעגל המשחקים קבוצות מספרד, צרפת וגרמניה, יהיה להם הרבה יותר קשה להתקדם הלאה". על אלירן עטר אמר דול: "הכנו שעורי בית טובים, עטר הוא שחקן שיודע לבעוט מצוין מחוץ לרחבה והוא ניצח אותנו בסיכום שני המשחקים. הגול שלו היה מצוין בדיוק כמו במשחקי המונדיאל בהם נכבשו גולים כאלו בתוספת הזמן של המחציות".


עטר חוגג את השער.
עטר חוגג את השער. "יודע לבעוט מצוין מחוץ לרחבה" (אודי ציטיאט)


מבשל שער הניצחון לאלירן עטר, רוסלן ברסקי, עלה בהרכב הפותח רק ברגע האחרון בשל מחלתו של אייל גולסה. ברסקי אמר לאחר הניצחון: "לא תורגלתי באימונים לאורך השבוע על ידי המאמן להרכב הפותח. בצהרים בבית המלון קרא לי המאמן ובישר לי כי אני בהרכב הפותח במקומו של אייל גולסה. הייתה התרגשות אבל החלטתי מהר לא לקחת את ההודעה לכיוון של הלחץ, רק לכיוון הטוב. זה היה כיף גדול ואני חולם להגיע עם הקבוצה לאירופה ולהמשיך להתקדם עם הקבוצה. אני שחקן של מכבי תל אביב והחוזה שלי הוא עד לסיום העונה".


על חבריו המושאלים ששבו לקריית שלום ומאמינים כי יוכלו לתקוע יתד בקבוצה אמר ברסקי: "השחקנים שחזרו מוכשרים מאוד אחד אחד. כולם יכולים להוכיח עצמם ואישית אני רוצה להוכיח למאמן ששנת ההשאלה עזרה וידעתי שכך יהיה ואתקדם בזמן שלי. אני שמח על הבישול במסירה לאלירן עטר".


ולדאן איביץ' החמיא לשחקניו: "המטרה לעבור שלב הושגה ואני לא מדבר על שחקן זה או אחר, אני רואה קבוצה ויש סגל רחב וזה טוב שקיימת תחרות".


איביץ'.
איביץ'. "המטרה לעבור שלב הושגה" (אודי ציטיאט)


שחקנים בקבוצה החמיאו לאלירן עטר: "עטר העלה אותנו לשלב הבא לבדו, הגול שלו הוא גול נוסח המונדיאל ברוסיה. ממש שער אטומי". בקבוצה מסבירים כי עטר מגלה באימונים בגרות, משקיע המון ונמצא בכושר וביכולת הטובה ביותר בקבוצה.


איתי שכטר, שלא נרשם בשבוע שעבר לסגל בבודפשט, העביר אתמול 90 דקות על הספסל וצפה בארון שוינפלד מחליף את וידאר קיארטנסון ששוב גילה יכולת פושרת. שכטר, שהחלים מפציעה בקרסול, ימתין להופעת הבכורה שלו במרכז ההתקפה שבוע נוסף. וידאר קיארטנסון, שמחזיק בחוזה לעוד שנתיים, הוא המועמד הרצוי של המועדון למכירה ונמצא במעקב אחרי מספר מועדונים באירופה. במכבי מבקשים למכור אותו כדי לחסוך את שכרו הגבוה במועדון, שעומד על מעט יותר ממיליון יורו נטו. בשלב זה, כדי שלא לפגוע בסיכוי למכור את האיסלנדי, הוא מקבל מקום בהרכב הפותח.


אגב, עיתונאי של "דיילי מירור" האנגלי דיווח הערב שקבוצות הצ'מפיונשיפ מידלסברו, ווסט ברומיץ' שירדה מהפרמיירליג וקווינס פארק קיינג'רס – קבוצתו החדשה של סטיב מקלארן, בעונה שעברה בצוות המקצועי של מכבי תל אביב – מעוניינות באיסלנדי ועשויות להציע עבורו כ-3.5 מיליון ליש"ט (כ-3.9 מיליון יורו). 

Middlesbrough, West Brom and QPR are chasing Maccabi Tel Aviv striker Vidar Orn Kjartansson. Steve McClaren worked with the Iceland international at Maccabi. Would cost around £3.5m.

— David Anderson (@MirrorAnderson) July 20, 2018

קיארטנסון. גילה יכולת פושרת (אודי ציטיאט)
קיארטנסון. גילה יכולת פושרת (אודי ציטיאט)


מכבי תל אביב תרשום את החלוץ הניגרי צ'יקו אופואדו כדי שיוכל לשחק נגד רדניצקי, מה שמוסיף תחרות על המקום בקו הקדמי העמוס בשחקנים. המאמן איביץ' סימן שני שחקנים זרים לעמדת הבלם והקשר, מהלך שתלוי במכירה של שני זרים והקפאת כרטיס השחקן של כריסטיאן באטוקיו. מבין שני הזרים, ז'איר אמאדור הוכיח התקדמות ואתמול היה הבולט בהגנה כשהמגן השמאלי הספרדי אנריק סבוריט העביר משחק הגנתי סביר וגילה קשיים בהצטרפות להתקפה.


במועדון ינסו לצרף בתוך מספר ימים את המגן הימני מאור קנדיל מבני יהודה. שחקן נוסף אותו רוצים להנחית במועדון הוא קשר מ.ס אשדוד גדי קינדה. הצוות המקצועי ביקש לקבל את הדו"ח הרפואי על הניתוח ברצועת הברך שעבר קינדה כדי להבין מה מעכב את שובו המלא לאימונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי