קובי רפואה מחפש חיזוק לקישור, וובה בראון הוזכר כמועמד

וובה בראון
וובה בראון | דני מרון

מאמן הפועל תל אביב מרוצה ממחנה האימונים של הקבוצה שלו בפולין, אבל לא מסתפק בסגל הקיים ורוצה למצוא גיבוי לרז כהן הפצוע. עאבד כבש בהופעת הבכורה שלו וזכה לשבחים, מחר האדומים יפגשו את אומוניה ניקוסיה

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ממשיכה את מחנה האימונים בפולין כאשר המשימה העיקרית של המאמן קובי רפואה היא לחבר את הקבוצה מקצועית דרך האימונים, המשחקים בפולין ומשחקי גביע הטוטו שיהיו ההכנה האחרונה לפתיחת העונה בחזרה לליגת העל.

אתמול (שבת) סיימו האדומים בתיקו 1:1 נגד פאניוניוס מיוון וכבר מחר תערוך משחק שינעל את המחנה בפולין, נגד אומוניה ניקוסיה הקפריסאית. למרות התיקו, לא מעט שחקני הפועל זכו לשבחים על יכולתם כמו ניר לקס, פייסל מוליץ', רמזי ספורי ואחמד עאבד, שכבש בהופעת הבכורה שלו בקבוצה.

נושא הרכש עדיין לא הושלם סופית, ורפואה עדיין בודק מועמד מוביל לקישור. בכיר במועדון אמר: "המשימה היא לצרף שחקן בעמדה של חולצה מספר 10", אבל בינתיים מוזכר בקבוצה שמו של הקשר וובה בראון מהפועל באר שבע ששיחק בחצי העונה שעברה כמושאל במ.ס. אשדוד. הסיבה היא הרצון לצרף שחקן לקישור האחורי לפני פתיחת העונה, בשל הפציעה המתמשכת של קשר הרכש רז כהן שהגיע מהפועל כפר סבא ומתאושש מפציעה ארוכה בגבו.

בראון. הושאל לאשדוד בעונה שעברה (דני מרון)
בראון. הושאל לאשדוד בעונה שעברה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי