דיווח: אריאל הרוש במו"מ מתקדם עם לימסול, שמיהרה להכחיש

אריאל הרוש
אריאל הרוש | דני מרון

בקפריסין פורסם שהשוער עשוי לחזור לאי השכן ולהצטרף לסגנית האלופה, אחרי שבחר שלא לחדש את חוזהו באנורתוזיס והמתין לאחרונה למכירה אפשרית של ראיקוביץ' ממכבי תל אביב. אפולון הודיעה: "לא מעוניינים בו"

(גודל טקסט)

האם אריאל הרוש בדרך לקפריסין? תלוי למי בוחרים להאמין. התקשורת באי השכן דיווחה היום (ראשון) שהשוער בן ה-30 במו"מ מתקדם עם סגנית האלופה אפולון לימסול, אולם מספר שעות אחר כך המועדון פרסם הודעת הכחשה באתר הרשמי ובה נכתב: "בדרך כלל אנחנו לא מגיבים לשמועות על העברות, אך הפעם אנחנו רוצים להבהיר שאין לנו שום עניין בשוער אריאל הרוש".

אריאל הרוש ממתין בימים אלו לאפשרות שפרדראג ראיקוביץ' יימכר ממכבי תל אביב אחרי שנפרד בתום העונה מאנורתוזיס פמגוסטה בשל רצונו לעזוב את קפריסין לטובת קבוצה בכירה יותר, אבל ייתכן שהעובדה שחודש אוגוסט כבר בפתח הובילה לכך ששוב האופציה הקפריסאית על הפרק – אם אכן כלל נוצר קשר בין הצדדים כפי שפורסם היום.

אפולון הבהירה לאחרונה מספר פעמים שהיא לא ממהרת לרענן את עמדת השוער, שם ניצב בין הקורות הפורטוגלי ברונו ואלה בן ה-35 מאז 2012, אך לפי הדיווח הכניסה למעגל המשחקים במוקדמות הליגה האירופית (תפגוש את ז'לז'ניצאר בסיבוב השני, המשחק הראשון ביום חמישי הקרוב בבוסניה) והרצון ליצור תחרות על אפודת השוער הראשון עשויה להנחית את שוער נבחרת ישראל במועדון.

הרוש בן ה-30 קיווה לשחק העונה בליגה הספרדית וכאמור גם סיכם את מרבית תנאיו במכבי תל אביב, אולם הבהיר לראשיה כי לא יצטרף כל עוד הסרבי פרדראג ראיקוביץ' נשאר. אפולון כמובן ניצלה את הסיטואציה ופנתה למי שנבחר לשוער העונה בקפריסין בעונה שעברה תחת רוני לוי, כך לפי הדיווח.


שוער נבחרת ישראל ישוב לקפריסין? (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי