כאוס בהתאחדות לכדורגל: בית הדין דחה את הבחירות

משרדי ההתאחדות
ההתאחדות לכדורגל | עדי אבישי

שבוע לפני שאמורות היו להיערך הבחירות להחלפתו של היו"ר הקיים עופר עיני, התקבל ערעורו של ערן פרלמן וההליך ייערך לא לפני ספטמבר. המשמעות: גם בחירת מאמן לאומי נדחית בשנית, ימונה יו"ר זמני לתקופה הקרובה

(גודל טקסט)

הכאוס סביב תפקיד יושב ראש ההתאחדות הבא נמשך. היום (שני) דחה בית הדין של ההתאחדות לכדורגל את הבחירות שאמורות היו להיערך בשבוע הבא (30.7), כשמועד חדש טרם נקבע לאור ערעור של איש העסקים ערן פרלמן, שהגיש מועמדות וזו נפסלה לאחר שחבר הנהלת ההתאחדותץ שמעון מימון לכאורה השיג כ-50 קולות בהליך פסול.

חברי בית הדין בראשות אב בית הדין פרופסור מיגל דויטש, ד"ר יניב ואקי ועו"ד צבי בר קבעו כי המהלך שהוביל מימון בעזרת גורמים נוספים למען הובלת שינו זוארץ לתפקיד יושב הראש נוגדת את הדרישה בתקנון היסוד של ההתאחדות לכדורגל. ההחלטה עוררה בלבול גדול במסדרונות ההתאחדות לכדורגל ובקרוב תתקיים פגישת מהלך תגובה בקרב רוב חברי ההנהלה כדי לתכנן מחדש את ההליך לבחירת יו"ר חדש במקומו של עופר עיני. נכון לעכשיו מינוי היו"ר ידחה לחודש ספטמברו ייתכן שאף ייגרר לתוך אוקטובר, וכך גם ההתנהלות בנושא המאמן הלאומי בו יהיה שותף היו"ר החדש. עיני מתעקש לעזוב במועד ועל כן גם ימונה יו"ר זמני למספר שבועות בהתאם להחלטת הנהלת ההתאחדות.

גורם בהנהלת ההתאחדות לכדורגל סיפר לאחר ההחלטה: "אין כאן רגע דל. יש מי שבוחש לכאן ולכאן, אבל בסופו של יום יבחר מי שכולם רוצים לעמדת היו"ר וזהו שינו זוארץ".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי