פאפאזוגלו חתם בהפועל חיפה, עידן שמש מועמד להצטרף

טאנסיס פאפאזוגלו
טאנסיס פאפאזוגלו | האתר הרשמי

היווני הצטרף רשמית ויירשם לאירופה: "רוצה להוכיח את יכולת הכיבוש שלי", גם גל אראל יהיה בסגל בחמישי (19:00 בספורט2). הקבוצה לא תיענה לדרישות על בוזגלו או אז'ובל, אקס סכנין עשוי להגיע

(גודל טקסט)

תנאסיס פאפאזוגלו חתם הערב (שלישי) רשמית לעונה בהפועל חיפה עם אופציה לעונה נוספת. החלוץ סיפר: "אני שמח להצטרף. בשבילי זה ניסיון חדש לשחק בישראל ואני מאוד רוצה להוכיח את יכולת כיבוש השערים שלי. אנסה לעזור להשיג עם הקבוצה את המטרות והמטרה הראשונה היא צמד המשחקים מול הקבוצה האיסלנדית. שמעתי דברים טובים על המועדון שיש לו היסטוריה ארוכה עם הישגים וקהל תומך ונאמן. אני כבר מחכה לערוך את הבכורה שלי".

במקביל, הפועל חיפה ממשיכה בהכנות לקראת שבוע מרתק מבחינתה, שייצא לדרך ביום חמישי עם הופעה בליגה האירופית מול FH האיסלנדית באצטדיון סמי עופר (19:00 בספורטHD2) וכבר וביום שבת מצפה לקבוצה משחק 'אלוף האלופים' מול הפועל באר שבע.

במועדון מהכרמל רצו להתחזק במספר שחקנים נוספים שיעזרו להם בלוח זמנים מוזר וצפוף, אך בשלב זה הסיכויים לחיזוק ישראלי קלושים. כפי שפרסמנו בתחילת השבוע, בראש הרשימה של המאמן ניר קלינגר נמצא המגן שון גולדברג ממכבי תל אביב שככל הנראה יושאל העונה עם אופציה לרכישה בסיום העונה. "יש יחסים טובים בין המועדונים ונקווה להגיע להסדר" אמרו בחיפה.

מעבר לכך רצו במועדון להתחזק בחלוץ ישראלי ובין השאר במוחמד גאדיר, אבל החלוץ אינו מוכן לרדת בדרישות הכספיות ואילו הבעלים של חיפה יואב כץ אינו מוכן לשלם את הסכומים עבורו כמו גם הדרישות הכספיות של עיריית עכו תמורת החלוץ בן אז'ובל. שם נוסף שנמצא הפרק הוא חלוץ בני סכנין בשנתיים האחרונות, עידן שמש שסיים את חוזהו דבר שאמור להקל על הגעתו לכרמל. 

בנוסף בחיפה רצו להתחזק גם בקשר מכבי תל אביב מאוויס צ'יבוטה, אבל נראה כי האחרון בדרך לבני יהודה. אתמול פנו אנשי חיפה גם לבני יהודה בעניינו של אלמוג בוזגלו, אבל גם כאן נראה כי העלויות גבוהות מדי עבור המועדון גם בשל העובדה שמחצית מכרטיסו של בוזגלו שייך לאביו. "רק אם העסקה תהיה רלוונטית מבחינה כספית אז נלך על זה", אמרו בחיפה.


אלמוג בוזגלו. הכרטיס שייך גם לאביו ובכך מקשה על קיום העסקה (עדי אבישי)

פאפאזוגלו שכאמור הצטרף רשמית יירשם כבר מחר למשחק ביום חמישי ויהיה בסגל. מי שייעדר הוא הבלם גבריאל תמאש בגלל עונש על צבירת כרטיסים צהובים מעברו ואילו הקשר גל אראל שנפצע לפני שבועיים במשחק האימון מול עירוני קריית שמונה מתאושש מהפציעה ואומנם לא כשיר לתשעים דקות, אבל יהיה בסגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי