נמני: ורד רוצה לעזוב, יש עוד קבוצות חוץ ממכבי חיפה

עידן ורד
עידן ורד | אודי ציטיאט

בצל פרשת הוואטסאפ, סוכנו של כוכב בית"ר ירושלים דיבר בתכנית הספורט של 103FM ושפך אור על עתידו: "לא מכיר קבוצות שמשאירות שחקן בכוח, מקווה שנגיע להבנות. אנחנו לא מוגבלים מבחינת זמן"

(גודל טקסט)

בצל שיחת הוואטסאפ שהודלפה הערב (שלישי) מתוך קבוצת השחקנים של בית"ר ירושלים ובה עידן ורד כתב דברים קשים, סוכנו אבי נמני התראיין בתכנית הספורט של 103FM והתייחס לעתידו של הכוכב ולמצבה של הקבוצה מהבירה.

"אני לא נביא", פתח נמני את דבריו. "עידן ורד רוצה לעזוב את בית"ר ירושלים והוא ואמר את זה. אני מקווה שנצליח להגיע להבנות. מכבי חיפה מעוניינת בשחקן ובית"ר מודעת לכך, אבל יש עוד קבוצות שרוצות לצרף אותו".

מכבי חיפה: "דיברו איתי על הנושא ולא התקדמנו בשום כיוון. יכול להיות שזה יתקדם בעתיד הקרוב. כרגע אוחנה הוא נציג הבעלים בבית"ר. עד עכשיו לא הייתה שיחה אבל יכול להיות שתהיה. אני לא מכיר קבוצות שמשאירות שחקן בכוח. לכל אחד יש השקפה, שאיפות ורצונות. בית"ר לא קבוצה שתילחם בצמרת ונראה שהיא הולכת לעונה לא פשוטה ולעידן יש שאיפות אחרות, מה לעשות. זה מאוד ברור. העסקה לא מוגבלת מבחינת זמן".

הסיטואציה בה נמצאת בית"ר: "מי שמפסיד מהמצב של בית"ר היום הוא הכדורגל הישראלי וראינו מה קרה כשהפועל תל אביב הייתה בליגה השנייה. כשבית"ר לא טובה זה לא טוב לכדורגל הישראלי. ואם היא הולכת לעונה כזאת לא יבוא לה קהל וזה יפגע גם בקבוצות אחרות מבינה כלכלית".


לא רוצה להמשיך בבית"ר. עידן ורד (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי