פרסום ראשון: מכבי נתניה פנתה להפועל ת"א לגבי ברשצקי

ברשצקי
ברשצקי | עדי אבישי

לספורט1 נודע לראשונה שנציגיו של השחקן פנו לאדומים והוא עשוי לעבור בהשאלה לעונה בעקבות העומס בהתקפה. בקבוצה ממתינים לתשובה של רפואה לגבי גאדיר. גולדנברג סיכם בק"ש. אייל סגל כתב לאוהדים אחרי עזיבת לוי

(גודל טקסט)

מוטי ברשצקי בדרך למכבי נתניה.  לספורט1 נודע לראשונה שאתמול (שני) בערב פנו נציגיו של שחקן האגף של לקבוצתו הפועל תל אביב וביקשו לשחרר את השחקן שיעבור בהשאלה לעונה אחת לקבוצתם של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, עם אופציה לרכישתו בסיום העונה.

בהפועל תל אביב לא יעמדו בדרכו של השחקן שהגיע לקבוצה מהפועל רמת גן ומחזיק בחוזה לעוד שנתיים אצל האדומים. הצוות המקצועי יאשר את המעבר למכבי נתניה מאחר שהקבוצה עמוסה בשחקני התקפה, כשברשצקי אינו מתוכנן להיות שחקן הרכב וזקוק לדקות משחק כדי להתקדם מקצועית.

במשחק נגד בני יהודה בגביע הטוטו שלשום הוא שותף רק כמחליף כשנכנס בדקה ה-79 במקום רמזי ספורי. להפועל תל אביב יש בקו הקדמי שמות כמו פייסל מוליץ', ג'וזף גנדה, עומר דמארי, רועי זיקרי ובעיקר את הרכש החדש אחמד עאבד המשחק בצד ימין של ההתקפה. במקביל, ראשי הפועל ממתינים לתשובה של קובי רפואה .מוחמד גאדיר מהפועל באר שבע הוצע לקבוצה והמאמן רוצה פליימייקר.

בניגוד לברשצקי, מי שנראה בדרך החוצה במכבי נתניה בינתיים הוא המגן הימני חגי גולדנברג, שיועד להיות שחקן הרכב אך בשעת לילה סיכם בעירוני קריית שמונה. כבר בשבוע שעבר פרסמנו שגולדנברג קיבל אור ירוק לעזוב ושסערת המו"מ עם ק"ש לפני כחודשיים השפיעה וכעת, בנתניה צפויים לקבל החלטה סופית אם לדרוש פיצוי על המגן.


ברשצקי. בדרך ללבוש צהוב (מאור אלקסלסי)

בתוך כך, הבעלים אייל סגל פנה לאוהדי הקבוצה בפייסבוק והתייחס לעזיבתו של ערן לוי: "הימים האחרונים, הם ימים מאתגרים לכם ולי, לכולנו. השחקן הדומיננטי ביותר בחמש עונות האחרונות, שהשפיע על הקבוצה יותר מכל שחקן אחר בדור האחרון, סיים את דרכו במועדון. עזיבה לא מתוככנת ככלל ובעיקר בעולם הכדורגל שמרכז אמוציות ואדרנלין שעומדים בכל רגע להתפרץ, יוצר מטבעו גלי הדף נוספים, שאת חלקם אנחנו מרגישים בתוכנו, מאז רגע ההודעה. מכבי נתניה מורכבת ממגוון רחב של אוהדים, חלקם ותיקים שחוו חוויות דומות, לחלקים רבים זו הפעם הראשונה, חלקם בוגרים שיודעים להכיל, האחרים צעירים שלרגעים חרב עליהם עולמם, חלקנו המתין לאירוע בפינה ואחרים שערן היה מרכיב מרכזי בחייהם, מצויים בשלב לא צפוי בחייהם, כזה שלא ציפו שיקרה לעולם וההפנמה קשה".

"אין אוהד בנתניה שערן לא נגע בו בדרכו המיוחדת והיטיבו לתאר את זה אחדים מאיתנו ביממה האחרונה, הבן אדם שבו שמכיל לב אינסופי, היה שותף לכל שמחה או צער של כל אחד מהאוהדים, יכולתו והתנהלותו במגרש שינתה מצב רוח מקצה לקצה פעם אחרי פעם ולעולם לא ידענו מתי תהיה הפעם הבאה. בימים אמוציונליים שכאלו, לעיתים בגלל עודף רגישות, לעיתים בגלל חוסר, נאמרות אמירות ונכתבות הודעות, שבמחשבה שניה ניתן היה לוותר על רובם, בעיקר כדי לא לפגוע באחר. אוהדי מכבי נתניה ידעו בשנים האחרונות לא מעט מורדות, חלקן תלולות, לחלקן לא נראה סיום.

"בשנתיים האחרונות אנחנו צועדים כולנו בצוותא במגמת עליה, מגמה שלא תאפשר לשום מהמורה, גדולה ככל שתהיה להפריע בטיפוס לפסגה המיוחלת. מה שלא הורג מחשל אמר ניטשה וידע מה שאמר, כך נהגנו בימים קשים בעבר, כך ננהג גם הפעם, המשותף לנו גדול מכל מחלוקת, בואו נהיה נדיבים אחד לרעהו, נסייע למתקשים בטיפוס, נוותר על אמירות ומאמרים מיותרים, נקניט פחות ונכיל יותר, נקרב לליבנו את אלו שזקוקים לחיבוק משמעותי ולא נרחיק את אלו שיחטאו מפעם לפעם, זה טיבעו של עולם. אסיים בשירו האלמותי של המשורר הלאומי הנתנייתי ק.ע: "'ברגעים הכי קשים לעולם לא נעזוב, בטוב ברע אני נשבע, עד המוות בצהוב, כי רק אותך אני רוצה נתניה, ברחובות אני צועק נתניה, צועק ושר תמיד רק בשבילך, את החיים אתן למענך….'"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי