בסכנין מבהירים: לא נדבר על גאדיר עד שלא נעבור בבקרה

גאדיר
גאדיר | אודי ציטיאט

במועדון מקווים לסיים את הסאגה סביב הבקרה כבר לקראת קריית שמונה, ורק אז יפנו לחלוץ הפועל באר שבע. דיקאמונה צפוי לחתום, דה סילבה ככל הנראה ישוחרר

(גודל טקסט)

בני סכנין שתנוח במחזור השלישי של גביע הטוטו, תתארח ביום שלישי אצל עירוני קריית שמונה ועד אז מקווים ראשי המועדון להעביר את הקבוצה בבקרה התקציבית. כידוע, עד עתה לא שיחקו שחקני הרכש החדשים בגביע הטוטו, כמו גם הצוות המקצועי החדש צפה במשחקים מהיציע.

במקביל, במועדון מספרים על כך שישנו רצון להתחזק בעוד מספר עמדות. הבלם קלביד דיקאמונה שנחת השבוע בישראל צפוי לחתום בקרוב לעונה אחת וזאת לאחר שהרשים את המאמן בני בן זקן. מאידך, המגן הנבחן פטריק דה סילבה לא הרשים במיוחד את בן זקן שטרם החליט לגביו, אך ההערכה היא כי יוותר עליו. בסכנין אמרו כי היה רצון להתחזק בשחקן שיהיה רמה אחת מעל המגנים שיש כיום בקבוצה כמו איהב שאמי ועוביידה חטאב, אך דה סילבה הוא לא אחד כזה.

בנוסף, במועדון קיים רצון להתחזק בעמדת החלוץ, במיוחד לאור עזיבתו של ג'ורדן פושה לרד סטאר מהליגה השנייה בצרפת. השם המועדף על המועדון הוא חלוץ הפועל באר שבע מוחמד גאדיר, שהביע נכונות להגיע לקדנציה נוספת בקבוצה. עם זאת האלופה דורשת עבורו דמי העברה, בסכנין לא מתכוונים לשלם. "רק אם  יגיע בחינם, הוא יהיה אופציה", אמרו בקבוצה הצפונית. "בכל מקרה, אנחנו רוצים להעביר את הקבוצה בבקרה וכל עוד לא נעשה זאת, לא נעסוק בגאדיר".


דיקאמונה. הרשים את בן זקן (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי